Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رنگرز عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان در ساری افزود: در هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در نظر گرفته شد که با برنامه ریزی اصولی این اعتبارات در حال تخصیص یافتن است.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به مشکل آب برای آبیاری چمن طبیعی حفر چاه ۱۲۰ متری در ورزشگاه وطنی در دستور کار است و به طور حتم با راه اندازی لوله های آبیاری، بعد از کاشت شاهد خزان چمن ورزشگاه نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان این که، طرح بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: به طور حتم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال، نساجی در ورزشگاه خانگی خود از رقبا میزبانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به طور حتم با توجه به حضور نساجی در مسابقات فوتبال باشگاه های آسیا درصدد هستیم ورزشگاه وطنی را در شان یک تیم آسیایی بازسازی کنیم و برای ساخت ساختمان تاسیسات، اداری و همچنین روشنایی ورزشگاه طرح های عمرانی و زیرساختی در دست اجرا است.

رنگرز اضافه کرد: همچنین در بحث رختکن و سکوهای بخش غربی این ورزشگاه هم نوسازی در دست اجرا است و بزودی حلاوت این ساخت و ساز جدید را مشتاقان تیم محبوب نساجی خواهند شنید.

پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تکمیل سکوی غربی این استادیوم که رییس‌جمهور برای آن مهلت چهار ماهه تعیین کرد، از نخستین روزهای سال جاری با پیگیری و دستور استاندار و تشکیل کارگروه ویژه به ریاست مشاور ارشد و دستیار ویژه استاندار وارد فاز جدیدی شده و سرعت گرفته است.

با دستور استاندار مازندران مقرر شد احمد ثلاثی به عنوان دستیار ویژه استاندار و رئیس کارگروه ویژه پروژه اتمام ورزشگاه وطنی تا زمان تکمیل ورزشگاه، هر چهارشنبه بازدیدی میدانی از ورزشگاه داشته باشد و گزارش پیشرفت پروژه را به استاندار ارائه کند.

عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ۱۹ مرداد سال گذشته و پس از پایان بازی‌های خانگی نساجی در لیگ بیستم آغاز شد و قرار بود که تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم به پایان برسد. مدتی بعد اعلام شد که این ورزشگاه برای نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم تکمیل می‌شود، اما توقف‌های پی‌درپی به دلایل مختلف از جمله تأمین نشدن اعتبار سبب شد که اجرای این پروژه با تأخیر طولانی‌مدت همراه شود.

تیم فوتبال نساجی مازندران در فصل بیست‌ویکم پس از این که چند بازی خانگی را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کرد، به دلیل کیفیت پایین چمن این ورزشگاه، برای انجام بازی‌های خانگی از استان خارج شد. این تیم ابتدا یک بازی خانگی را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار کرد و پس از آن همه بازی‌های خانگی‌اش در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مازندران لیگ برتر فوتبال حسن رنگرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مازندران لیگ برتر فوتبال حسن رنگرز ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ورزشگاه وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وطنی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس قانون همه مجوزها باید الکترونیکی شوند و کسب و کارهای که شناسه یکتا نداشته باشند به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

وی افزود: این قانون از ابتدای سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده است که بسیاری از واحدهای صنفی از طریق سامانه ملی و دیگر سامانه‌های مرتبط مجوزهای الکترونیکی خود را دریافت کرده‌اند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اینکه واحدهای صنفی، اصناف و بازاریان تنها تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند شناسه یکتا را اخذ کنند، گفت: بسیاری از واحدهای صنفی تا قبل از ۱۴۰۲ پروانه کسب گرفته‌اند و از شناسه یکتا برخوردار نیستند و به همین جهت قانون گذار فرصت داده تا از طریق سامانه ملی مجوزها این شناسه را کسب کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند با گوشی همراه خود وارد سامانه شوند و با وارد کردن سه کد به صورت رایگان و غیر حضوری شناسه یکتا را دریافت کنند.

وطنی با اشاره به اینکه کسبه و بازاریان طی چند روز آینده نسبت به گرفتن شناسه یکتا خود اقدام کنند، اظهار کرد: فعالان اقتصادی در صورت نداشتن این شناسه فاقد مجوز تلقی می‌شوند که مشکلاتی برای خود به وجود خواهند آورد.

وی تاکید کرد: گرفتن شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: افراد در صورتی که برای گرفتن شناسه به سامانه مراجعه کردند و موفق نشدند می‌توانند به اتحادیه‌های مربوط خود مراجعه کنند.

کد خبر 6086248

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است