Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود داودی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حواشی بازی امروز مس کرمان و استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی خرم آباد و مطالب منتشر شده در کانال تلگرامی باشگاه مس کرمان با اشاره به اینکه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و موضوع تنها بزرگ نمایی سرمربی تیم مس است، اظهار داشت: آقای فرزاد حسینخانی قبل از بازی در ورزشگاه تختی بطری آب را به سمت خط دروازه می پاشد و بعضی از دوستان تماشاگر نسبت به این موضوع حساس شدند اما در مجموع هیچ مشکلی نبوده و بازی آغاز شد و جریان پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و رئیس هیئت فوتبال استان هم قبل از بازی با حضور در رختکن تیم مس به آنها خوش آمد گفتند و به استقبال آنها رفتند.

روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان با تاکید بر اینکه مسائل ایجاد شده فضا سازی رسانه‌ای دوستان مس است، افزود: البته تیم مس هم دارد صعود می‌کند و ما دوست داریم «فوتبالی» صعود کنند.

داودی نژاد در خصوص مسائل ایجاد شده خاطرنشان کرد: بازی آن زمان شروع نشده بود و نیم ساعت قبل از بازی با توجه به اقدام سرمربی مس کرمان تماشاگرها یک لحظه حساس شدند.

وی با اشاره به اینکه صعود تیم مس کرمان را پیشاپیش تبریک می‌گوییم، گفت: شرایط میزبانی خوب است و الان هم بازی یک بر صفر به نفع تیم مس کرمان در جریان است و تماشاگران مس پشت دروازه خودشان هستند و تشویق می‌کنند.

براساس این گزارش، ورزشگاه تختی خرم آباد امروز یکشنبه از ساعت ۱۹ میزبان بازی دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان است که این بازی به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه تختی اهواز در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می‌شود.

کانال اطلاع رسانی تیم مس کرمان در مطلبی مدعی شده است که در بدو ورود بازیکنان مس کرمان به ورزشگاه تختی خرم آباد برای بازی برابر استقلال خوزستان عده‌ای از حاضرین در ورزشگاه اقدام به فحاشی و پرتاب بطری به عوامل تیم مس کرمان کردند که منجر به مجروحیت دو تن از عوامل تیم مس کرمان شده است.

کد خبر 5496601

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال مس کرمان تیم فوتبال استقلال خوزستان خرم آباد بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا آلودگی هوا گرد و غبار خراسان رضوی گرد و خاک سیدابراهیم رئیسی هدفمندی یارانه ها اردبیل ورزشگاه تختی خرم آباد تیم مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی فوتبال جهان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از سرمربیگری زیدان در من یونایتد تا دلیل غیبت موراتا مهاجم اتلتیکومادرید در لالیگا را در بسته حواشی فوتبال جهان مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • حواشی فوتبال جهان
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟