Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@10:52:07 GMT

پرسپولیسی‌ها علیه استقلالی‌ها سند رو کردند!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۲۴۹۶

پرسپولیسی‌ها علیه استقلالی‌ها سند رو کردند!

تیم فوتبال تراکتور درحالی پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام و در حضور حدود ۶۵ هزار تماشاگر میزبان پرسپولیس بود که این بازی در دقیقه ۷۰ به دلیل حواشی و اتفاقات مختلف رخ داده متوقف به یک باره با تصمیم داور نیمه تمام باقی ماند.

در طول بازی بارها پرتاب بطری و اشیا داخل زمین باعث وقفه در بازی شد تا با اوج گرفتن این اتفاقات داور تصمیم گرفت در دقیقه ۷۰ زمین بازی را ترک و بازی را نیمه تمام اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تراکتور برای مدت طولانی پس از این اتفاقات در زمین حاضر شدند، اما در نهایت با ترک ورزشگاه توسط پرسپولیسی‌ها پرونده این بازی به کمیته انضباطی ارسال شد و قرار است به زودی رای این بازی صادر شود.این اتفاقات زشت و ناپسند در حالی از سوی تعدادی از هواداران تراکتور انجام شد که همین موضوع و حواشی به وجود آمده در تبریز به کری بین هواداران سرخابی تبدیل شده است.

استقلالی‌ها در واکنش به اتفاقات ورزشگاه یادگار امام تبریز مدعی شدند ، پرسپولیس در هر شهری که می رود این اتفاقات رخ می دهد و سایر تیم ها مشکلی از این بابت ندارند. آبی ها معتقدند اکثر تیم های لیگ برتری و هوادارانشان از پرسپولیس بدشان می آید و همین موضوع باعث ایجاد درگیری می شود. از آنطرف پرسپولیسی ها در پاسخ به این صحبت های هواداران استقلال ، سند رو کردند تا خلاف این ادعا را ثابت کنند.

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی فیلم ها و عکس هایی از بازی های استقلال و تراکتور را منتشر کردند که در آن هواداران دو تیم به شدت با هم درگیر شدند و به طرف هم سنگ و صندلی پرت می کردند. هرچند این اتفاقات زشت از سوی هیچ تیم و هیچ هواداری قابل دفاع نیست ولی اولین بار نیست که در ورزشگاه های کشور شاهد چنین اتفاقاتی هستیم ولی امیدواریم ، دیگر این صحنه های ناپسند و دور از اخلاق را تماشا نکنیم و جلوی این مسائل به صورت جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: قدم‌های پسر در مسیر پدر/عکس واکنش شاه‌ماهی نقل و انتقالات به پیشنهاد سرخابی‌ها اتفاق عجیب در تبریز؛ یک پرسپولیسی در تونل استادیوم اخراج شد

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1633775

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش

به گزارش همشهری آنلاین در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کد خبر 847597 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز