Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در واکنش به شکایت تراکتور از دو بازیکن تیمش (امید عالیشاه و سعید آقایی)، شکایت رسمی خود را از این باشگاه فردا به ثبت می‌رساند.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم‌های پرسپولیس و تراکتور روز پنجشنبه در جنجالی ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف به مصاف هم رفتند که این بازی به خاطر سنگ پراکنی هواداران میزبان، نیمه تمام باقی ماند و در همین راستا کمیته انضباطی قرار است تکلیف این دیدار را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته علاوه بر جنجال و حواشی روی سکو، این بازی داخل زمین نیز خالی از جنجال و درگیری نبود. در اواسط این دیدار بازیکنان دو تیم در پی سنگ پراکنی و فحاشی‌ها با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری موجب توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد. همچنین در پی این اتفاقات ۲ بازیکن دو تیم اخراج شدند.

پس از پایان این مسابقه، باشگاه تراکتور از 2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس شکایت کرد و معتقد بود که امید عالیشاه و سعید آقایی عامل این اتفاقات بودند.

با این حال باشگاه پرسپولیس تمام مستندات خود را کامل کرد و فردا قرار است این شکایت رسمی در فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی به ثبت برسد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سعید آقایی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن