Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که آزادسازی اراضی لبنان در ماه می ۲۰۰۰، این کشور را وارد مرحله بازدارندگی کرد و امروز این کشور در برابر دشمن صهیونیستی نیرومندتر و دارای بازدارندگی بیشتری است.

وی تاکید کرد که لبنان تبدیل به قلعه مستحکمی در برابر دشمن صهیونیستی شده است و مقاومت هر روز پیروزی‌های بیشتری را محقق می‌سازد و دشمن صهیونیستی از معادله مقاومت هراس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیخ قاووق ادامه داد: مقاومت، معادله نزاع عربی – اسرائیلی را تغییر داد و لبنان را در زمینه حفظ هویت مزارع شعبا، تپه‌های کفرشوبا و پایبندی به حق خود در مسیر حفظ منابع نفتی و گازی در دریا در موضع قدرت قرار داد.

عضو شورای مرکز حزب الله با تاکید بر حفظ سلاح مقاومت و تقویت و توسعه آن گفت: سلاحی که باید برچیده شود، سلاح فته است و نه سلاح مقاومت.

وی اظهار داشت: ما در مقابل دو پروژه قرار داریم، نخست پروژه‌ای که می‌خواهد لبنان را وارد فتنه و جنگ داخلی کند و دوم پژوه نجات لبنان از بحران هاست و ما در تلاش برای کاستن از مشکلات مردم لبنان هستیم، اما پژوه طرف مقابل ویرانگر است و می‌خواهد کشور را به شرایط سال ۱۹۷۵ بازگرداند.

وی با بیان اینکه بحران ادامه دارد و هر روز بحران‌های اقتصادی تشدید می‌شود، افزود: وظیفه ملی، اخلاقی و انسانی ما این است که کشور و مردم را از بحران‌های پی در پی نجات دهیم و نه اینکه به دنبال تحریک و بی ثباتی و کشاندن کشور به فتنه‌های داخلی باشیم.

شیخ قاووق با بیان اینکه برخی به دنبال طولانی شدن بحران‌ها هستند، عنوان کرد: آمریکا و عربستان از حملات علیه مقاومت حمایت مالی می‌کنند و منتظر دور شدن مردم از مقاومت و کاندیداهای حزب الله بودند، ولی نتایج نشان داد که حزب الله بیشترین محبوبیت را در لبنان دارد و برغم همه اقدامات تحریک آمیز، دروغ پردازی‌ها و تحریف‌ها، ما محبوبتر شدیم و حمایت‌ها از سید حسن نصرالله رهبر مقاومت بیشتر شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حزب الله انتخابات پارلمانی لبنان بحران ها حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل مأموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور به خصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیر عبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می‌رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

کد خبر 6094831

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد