Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با انتقاد از تعداد زیاد پروژه‌های نیمه کاره استان، گفت: در سال‌جاری کلنگ زنی نداریم و بنا بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام،حسن بهرام نیا با اشاره به تعداد زیاد پروژه های نیمه تمام گفت: مهمترین اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

وی افزود: اعتماد مردم به دلیل عدم اجرای پروژه‌های عمرانی در زمان مقرر کاهش یافته است که با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این اعتماد باید دوباره بازسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام توجه و نظارت بر اجرای پروژه‌هایی که با اهمیت بالا اجرا می‌شود را ضروری دانست و گفت: اگر پروژه‌ای شروع می‌شود باید با جدیت، نظارت و دقت در مباحث ایمنی و مقررات ملی ساختمان انجام شود و در موعد مقرر به بهره برداری برسد. 

بهرام نیا با تأکید بر اینکه در سال جاری کلنگ زنی نداریم، گفت: اجرای پروژه‌های نیمه تمام در تمامی شهرستان‌ها در اولویت قرار دارد و به جز نهضت ملی مسکن که جزو شعار‌های اساسی رئیس جمهور بوده و نیاز اساسی کشور است که باید حتما اجرا شود، کلنگ زنی پروژه‌هایی که در اولویت قرار ندارد در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: باید اعتبارات به گونه‌ای به پیمانکار پرداخت شود که مشکل در اجرا و نظارت نداشته باشیم و اجرای پروژه‌های عمرانی استان باید با دقت و نظارت بر فعالیت پیمانکاران توسط دستگاه مجری و کارفرما به خوبی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه متأسفانه وعده‌های بسیاری داده شده که عملی نشده است، تأکید کرد: اگر پروژه‌ای شروع می‌شود باید با جدیت، نظارت و دقت در مباحث ایمنی و مقررات ملی ساختمان انجام شود و در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

استاندار ایلام رعایت نکات ایمنی، اجرای قانون ملی ساختمان و تحویل در زمان مقرر را از اصلی‌ترین پارامتر‌های اجرای پروژه‌های عمرانی در استان دانست.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار پروژه نیمه تمام تکمیل پروژه های نیمه تمام اجرای پروژه استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم