Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@20:39:49 GMT

ششمین دوره آکادمی رهبری ارکستر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۳۶۵۸

ششمین دوره آکادمی رهبری ارکستر برگزار می‌شود

ششمین  دوره آکادمی رهبری ارکستر توسط مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی و با تدریس نصیر حیدریان از خرداد ماه در مجموعه بنیاد رودکی آغاز خواهد شد.

دوره جدید آکادمی رهبری ارکستر که در ادامه مقاطع پیشین برگزار خواهد شد، به مباحثی همچون تکنیک‌ها و اصول رهبری ارکستر، آنالیز پارتیتور، پارتیتورنوازی روی پیانو، رهبری با پیانو و رهبری ارکستر با تدریس  نصیر حیدریان –رهبر ارکستر و استاد دانشگاه گراتس اتریش- می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از آکادمی رهبری ارکستر در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که علاوه بر هنرجویان دوره‌های پیشین،  متقاضیان جدید نیز می‌توانند پس از تعیین سطح،  به آکادمی وارد شوند.
در طول این دوره‌ها که به صورت گروهی برگزار خواهد شد، تمرینات رهبری ارکستر با همراهی ارکستر آموزشی برگزار شده  و هنرجویان برگزیده پس از قبولی در آزمون پایانی می‌توانند در سطوح بعدی فعالیت خود را ادامه دهند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ارکستر بنیاد رودکی ارکستر بنیاد رودکی نصیر حیدریان رهبری ارکستر آکادمی رهبری ارکستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • رصدخانه مراغه؛ نگینی درخشان در تاریخ نجوم ایران
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم