Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از مردم غزه عصر یکشنبه با برگزاری تجمعی به گروگان گرفتن پیکر شهدای فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی اعتراض کردند و خواستار تحویل پیکر این شهدا به خانواده‌هایشان توسط رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش ایران اکونومیست از خبرگزاری آناتولی ترکیه، مردم غزه در این تجمع اعتراضی از رژیم صهیونیستی خواستند تا پیکر شهدای فلسطینی که در زندان‌های این رژیم به شهادت رسیدند را به خانواده‌های شهدا تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تجمع تصویر شهدای فلسطینی که رژیم صهیونیستی پیکر آنها را نزد خود نگهداشته در اختیار داشتند و پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «ما خواستار تحویل پیکر اسرای شهید هستیم».

مردم غزه همچنین از جامعه جهانی خواستند تا به رژیم صهیونیستی برای تحویل پیکر شهدای فلسطینی به خانواده‌هایشان فشار بیاورد.

باشگاه اسرای فلسطینی پیش تر در گزارشی اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی پیکر ۹ اسیر فلسطینی را که داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند را تحویل خانواده‌های آنها نمی‌دهد.

بر اساس گزارش نهادهای فلسطینی شمار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ۴۵۰۰ نفر بوده که ۳۴ نفر از آنان زن و ۱۸۰ نفر نیز کودک بودند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: نوار غزه ، رژیم صهیونیستی ، فلسطین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی فلسطین پیکر شهدای فلسطینی رژیم صهیونیستی مردم غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر در 24 ساعت گذشته 6 جنایت مرتکب شد که در نتیجه آن 79 فلسطینی به شهادت رسیدند و 86 فلسطینی دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت نوار غزه تأکید کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به 34 هزار و 262 شهید رسید و شمار زخمی ها نیز به 77هزار و 229 نفر رسید.


 

دیگر خبرها

  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه