Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو: علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، بعد از بی‌مهری‌هایی که در این فوتبال دیده از مستطیل سبز دور شده، ولی ارتباطش با مردم را هرگز قطع نکرده است. اتفاقا دایی به واسطه کار‌های خیرخواهانه‌ای که انجام می‌دهد این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری نزد مردم محبوب شده است.

به گزارش فرارو، در تازه‌ترین اقدام پسندیده، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، دیروز برای سرکشی به مدرسه‌ای در یکی از روستا‌های محروم خراسان رضوی به روستای آزاد ده در صالح آباد سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی در بازدید از مدرسه خیرساز سید صبور معینی با اشاره به لزوم توسعه فضا‌های آموزشی مورد نیاز برای مناطق محروم کشور گفت: باید به امر آموزش در مناطق محروم کشور اهمیت بیشتری داده شود و دانش آموزان مناطق محروم نیازمند توجه و نگاه ویژه‌ای هستند.

او افزود: در مناطق محروم دانش آموزان مستعد زیادی وجود دارند و همین دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و انتظار می‌رود نهاد‌هایی همچون آستان قدس رضوی از دانش آموزان محروم شهرستان صالح آباد و شهرستان‌های دیگر حمایت بیشتری داشته باشند.

یاسر رسولی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صالح آباد نیز در این بازدید گفت: از علی دایی، افتخار ورزش کشور و همچنین خانم صفاری خیر ارجمند مدرسه ساز تشکر می‌کنم که با سفر به صالح آباد ثابت کردند که دغدغه توسعه بیشتر فضا‌های آموزشی و رفع نیاز‌های دانش آموزان شهرستان صالح آباد را دارند و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.
او افزود: آقای علی دایی و خانم صفاری خیر مدرسه ساز با حضور در صالح آباد و طی مسافت طولانی باعث دلگرمی فرزندان و مردم این آب و خاک شدند.

در سال‌های گذشته ۳ فضای آموزشی و یک نمازخانه توسط خانم نازی صفاری، خیر مدرسه سازدر روستای آزادده و شهر صالح آباد ساخته شده است و خانم صفاری از این مدارس نیز حمایت و پشتیبانی مداوم داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی دایی فوتبال ایران خیرین مدرسه ساز مناطق محروم دانش آموزان صالح آباد علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر سه شنبه در آئین زنگ سپاس معلم در مدرسه مصلی نژاد اردبیل اظهار کرد: مسیر روشنی که معلمان پیش روی دانش آموزان باز می کنند در هیچ فضای دیگری غیر از مدرسه قابل تصور و تجسم نیست.

وی با اشاره به اینکه نشاط دانش اندوزی و پویایی مدرسه با نشاط و آرامش معلمان در ارتباط است، خاطرنشان کرد: ارج گذاری به قشر فرهنگیان باید از مدرسه شروع شده و در جامعه جریان یابد.

استاندار اردبیل مبدا مدرسه را تحول آفرین اعلام کرد و گفت: مدرسه ابتدایی ترین و مهمترین مکان برای تعالی و رشد جامعه است که دانش آموزان در آن پرورش یافته و راهی جامعه می شوند و در این مسیر معلمان نقش بزرگ و اساسی را ایفا می کنند.

عاملی اهمیت علم و دانش اندوزی را یادآور شد و بیان کرد: افراد جامعه ای که دارای علم و مهارت باشند، در آینده به ثروت و امکانات دست می‌یابند و به همین علت، باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

وی روز معلم و هفته عقیدتی – سیاسی را گرامی داشت و تصریح کرد: شهید بهشتی با آموزه های دینی، علمی و اخلاقی خود درس عظیم و بزرگی را به معلمان داده اند و امروز شهادت در مسیر علم بهترین نوع زیستن و زندگی کردن است که شهید مطهری با خون خود آن را تائید و تضمین کردند.

استاندار اردبیل مقام معلم را در بین علما و اندیشمندان مقام ستوده اعلام کرد و گفت: امام خمینی (ره) شغل معلمی را شغل انبیا اعلام کردند و از همین محل ارزش و قداست علم و معلم مشخص و مبرهن است.

در این مراسم که در مدرسه جدیدالاحداث مصلی نژاد اردبیل برگزار شد زنگ سپاس معلم به صدا درآمد و با پخش سرود سپاس از معلمان آموزگاران این مدرسه با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

کد خبر 6093167

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه