Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:36:25 GMT

تکذیب خبرسازی‌ها درباره پروژه «موسی (ع)»

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۳۹۸۳

تکذیب خبرسازی‌ها درباره پروژه «موسی (ع)»

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز سیمافیلم در پی انتشار اخبار غلط برخی رسانه‌ها درخصوص توقف ساخت سریال حضرت موسی (ع) با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب این خبرسازی افزود: پروژه بزرگ و عظیم «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که یکی از پروژه‌های الف ویژه رسانه ملی است، همچنان مراحل مختلف پیش‌تولید را می‌گذارند و تاکنون هیچ‌گونه توقفی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: از یک سال و نیم گذشته آقای ابراهیم حاتمی‌کیا بازنویسی فیلمنامه سریال «موسی(ع)» را آغاز کرد و تاکنون ۳۰ قسمت از این سریال بیش از ۶۰ قسمتی به طور کامل بازنویسی شده و بارنویسی قسمت‌های دیگر نیز به سرپرستی ایشان در حال انجام است.

همچنین از یک سال گذشته با برپایی ۱۰ کارگاه بزرگ چوب، آهن، دوخت لباس تاریخی و...  آکسسوار صحنه در حال ساخت و آماده‌سازی است که این روند نیز همچنان ادامه دارد. همزمان با انجام این کار، طراحی سه‌بعدی دکورهای عظیم سریال نیز انجام شده و با انتخاب لوکیشن‌هایی نظیر شهرک دفاع مقدس و چند نقطه دیگر در اقصی نقاط کشور، ساخت دکور نیز در مراحل ابتدایی در حال انجام است. گروه جلوه‌های ویژه هم همانند سایر گروه‌های دیگر در حال برنامه‌ریزی برای انجام امور این سریال است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:
گروه کارگردانی سریال «موسی(ع)» در کنار برنامه‌ریزی‌های در حال انجام، تاکنون از میان هزاران نفر از بازیگران و علاقه‌مندان بازیگری جهت بازی در سریال تست گرفته که از میان این افراد تعداد زیادی از بازیگران در حال انتخاب هستند.

روابط عمومی سیمافیلم در پایان ضمن درخواست از رسانه‌ها درخصوص حمایت از پروژه‌های ملی فرهنگی و عدم حاشیه‌سازی برای این پروژه‌ها تاکید کرد: سریال «موسی(ع)» همانند سریال «سلمان فارسی» یکی از ابرپروژه‌های بزرگ رسانه ملی است که ساخت آن چندین سال طول می‌کشد و در حال حاضر نیز نه‌تنها این پروژه متوقف نیست که حدود ۲۰۰ نفر در بخش‌های مختلف پشت دوربین و کارگاه‌های مختلف مشغول آماده‌سازی شرایط تولید سریال هستند.

برچسب‌ها رسانه ملی ابراهیم حاتمی کیا سیما فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسانه ملی ابراهیم حاتمی کیا سیما فیلم رسانه ملی ابراهیم حاتمی کیا سیما فیلم پروژه ها موسی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها پرداختیم، امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ | خواننده تیتراژ سریال واکنش نشان داد

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

فرجی درباره ساخت «نون خ ۶» عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد

کد خبر 848362 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • شیرین سعیدی: از شنیده شدن خبر بازداشت خود شوکه شدم!
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است