Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اسلام جاوان خرد افزود: بر این اساس، اتخاذ تدابیر مناسب برای کاهش سطح آتش سوزی‌ها و میزان خسارات به منابع ملی و نسل‌های آینده، اقداماتی است که از سوی دستگاه‌های متولی باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: محیط بانان با سه دستگاه تراکتور در مناطق حفاظت شده گرمسیر تا سردسیر ۱۹۰ کیلومتر آتش بر ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاودان خرد به توپوگرافی عمدتاً کوهستانی مناطق تحت مدیریت محیط زیست در استان اشاره کرد و ادامه داد: کوهستانی بودن اغلب مناطق استان باعث شده، در بیشتر موارد کار اطفا حریق با کندی و سختی فراوانی انجام گیرد، لذا اتخاذ اقداماتی که نقش خودکنترلی در آتش را ایفا کند، ضروری است.

وی بیان کرد: بی توجهی و سهل انگاری بعضی از افراد هنگام حضور در عرصه‌های جنگلی احتمال وقوع آتش سوزی در این عرصه‌ها را افزایش داده که با ایجاد آتش بر، امکان گسترش حریق‌های احتمالی تا حد قابل توجهی در این مناطق کاهش می‌یابد.

جاودان خرد از مردم خواست که کشاورزان ضمن خودداری از آتش زدن کاه و کلش مزارع کشاورزی و باغ‌های حاشیه مناطق حفاظت شده از رها کردن شیشه و پلاستیک در جنگل که ممکن است بر اثر افزایش دما و تابیدن خورشید باعث ایجاد آتش سوزی شود، جداً خودداری کنند.

کد خبر 5496764

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج آتش سوزی جنگل ها حفاظت از محیط زیست بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا احتکار آمار کرونا خراسان رضوی گرد و غبار سیدابراهیم رئیسی گرد و خاک آلودگی هوا ایلام اردبیل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد