Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر امام جمعه خرم‌آباد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" در پیامی به مناسبت سالروز دو واقعه مهم ، عملیات حاج عمران و آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: جهاد در راه خدا و دفاع از حریم اسلام و میهن اسلامی وظیفه ای الهی است که ملت همیشه در صحنه ایران از اعصار مختلف این وظیفه را به خوبی ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام افزود: این سرزمین پر افتخار در طول تاریخ یادآور سروقامتانی است که مقابل زورگویان و ستمگرانِ متجاوز قد عَلَم کردند؛ و سینه خود را آماج تیر و بلا ساختند تا نام اسلام و ایران بر تارک افق بدرخشد.

امام جمعه خرم آباد همچنین تصریح کرد: دوم و سوم خرداد؛ سخن درباره مردانی صف شکن از لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل علیه السلام و لشکر ۸۴ ارتش استان لرستان و دیگر جمعی های نیروهای مسلح؛ از بسیج و عشایر است؛ که در کوه های غرب و شمال غرب در عملیات حاج عمران و در دشت خوزستان در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر رزمشان بی نظیر؛ و نامشان بر تارک شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ثبت گردید.

به گفته وی رزمندگان نام آور همیشه پیروز لرستانی از سپاه و ارتش در روز دوم خرداد سال ۱۳۶۵ در مقابل چندین تیپ مجهز رژیم بعث عراق؛ که قصد باز پس گیری منطقه حاج عمران و مناطقی از خاک ایران اسلامی را داشتند با شجاعت و ایمان راسخ و اراده آهنین در جنگ تن به تن؛ دشمنان بعثی را عقب راندند و با تقدیم ۳۰۰ شهید و صدها مجروح و جانباز عزت و شکوه میهن اسلامی را حفظ کردند؛ و برگ درخشانی را در تاریخ دفاع مقدس بر جای نهادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این پیام افزود: روزهای گرامیداشت شهدای عزیز؛ نشانی برای دولت و ملت است که راه موفقیت منحصر در مسیر نورانی شهدا و توصیه‌های امامین انقلاب اسلامی و خدمتگزاری بیشتر به مردم خصوصاً خانواده‌های شهیدان و جانبازان است و امروز نسل برآمده از رویش های انقلاب اسلامی با شهیدان و آرمان‌هایشان پیمان می بندند؛ که با همان ایمان راسخ و مستحکم راه نورانی آنان را ادامه داده و انقلاب اسلامی که پرچم عزت و شکوه ملت ایران است را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر «عج» بسپارند.

برچسب‌ها آزادسازی خرمشهر لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر لرستان امام جمعه خرم آباد آزادسازی خرمشهر لرستان امام جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند