Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد سپاهی گفت: فوت ۶ نفر طی یک هفته در هوتگ‌های (گودال حفر شده با عمق ۲ تا ۱۰ متر با هدف جمع آوری و ذخیره آب باران برای تامین آب شرب، احشام و توسعه کشاورزی) چابهار پذیرفتنی نیست لذا همه در مرگ فرزندان این مرز و بوم مسوول هستند.

او گفت:ساخت هوتگ برای جمع آوری آب باران و استفاده آب آن برای شرب، کشاورزی و احشام از زمان‌های دور مرسوم بوده و هیچ‌کس نمی‌تواند آن‌ها را حذف کنند لذا بهترین راه ساماندهی و استفاده صحیح و درست است تا شاهد پر پر شدن بهترین کودکان این سرزمین نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهی گفت: تخصیص اعتبار لازم، ایمن‌سازی هوتگ‌ها به عنوان یک ظرفیت برای تامین آب احشام و پرندگان، توسعه بومگردی و اراضی کشاورزی و گردشگری از وظایف مسوولان و متولیان امر است.

او گفت :به عنوان فرماندار چابهار از بخشدار پُلان درخواست فوری ساماندهی و ایمن‌سازی هوتگ دارم و طی یک ماه آینده اقدامات خوبی انجام می‌شود و نباید دختران این سرزمین با غرق شدن در هوتگ فوت کنند و حتی بعد از آن کسی خود را مسوول نداند و شب هم راحت بخوابد.

او گفت: همه مردم و مسوولان بسیج شوند برای ایمن سازی و توسعه هوتگ و کسی بفکر تخریب هوتک نباشد، چون جز لاینفک این منطقه است.

فرماندار چابهار گفت: با مشارکت و همراهی قشر‌های مختلف مردم می‌توان توسعه و عمران و آبادانی شهر‌هایی نظیر پُلان را رقم زد لذا از همه درخواست دارم کمک کنند تا مبلمان شهری، امکانات رفاهی و ارائه خدمات شهری به نحو احسن انجام تا شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری چابهار ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این‌نشست با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی وگروه‌های جهادی درعرصه‌های سازندگی گفت:بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است.
وی افزود:امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستا‌ها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. 
سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده سپاه شهرستان خوی در این‌نشست با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی و‌گروه‌های جهادی شهرستان خوی گفت:
درحال حاضر ۲۸۲ گروه جهادی فعال در شهرستان خوی در عرصه سازندگی مشغول خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته هستند 
وی افزود: در یکسال گذشته بسیج سازندگی سپاه خوی بیش از ۵۰ طرح عمرانی را با اعتباری بیش از ۲۰۰میلیاردریال اجرا کرده است 
وی آبرسانی به ۳ روستا و مرمت و بازسازی ۴۱ مسجد خسارت دیده در زلزله‌های خوی، اجرا‌ی طرح‌های تامین آب کشاورزی بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستایی
وی افزود: بسیج سازندگی سپاه در این‌مدت با اجرای۳۶۰ طرح اقتصاد مقاومتی و باپرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بیش از ۶۰۰ نفر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و‌صنعت شغل ایجاد کرده‌است

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • تولید «تیرآهن بال‌پهن» در راستای ایمن‌سازی ساختمانهای کشور در برابر زلزله
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند