Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون در جهت اجرای پویش «اطعام مهدوی» ۴ هزار بسته معیشتی، ۲۴ هزار پرس غذای گرم و ۳۴هزار بسته افطاری ساده بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

او گفت: ارزش بسته‌های غذایی ۱میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی گفت: همچنین حدود ۲۴ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد که پخت این تعداد غذا در۷ آشپزخانه فعال و با همکاری بیش از ۵۵ نیروی داوطلب انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس گفت: ارزش غذا‌های توزیع شده نیز ۹۲۰ میلیون تومان بوده که با همکاری خیران و نیکوکاران تهیه و توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی اطعام مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی