Web Analytics Made Easy - Statcounter

توکلی زاده گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم کلان شهر‌ها کمک به دولت است شهرداری‌ها لبه ارتباط با مردم است که وسعت بسیار دارد تحقق دولت مردمی یکی از مظاهر شهرداری‌های کشور است.

‌ریاست کمیسیون اجتماعی کلان شهرهای ایران گفت: در تک تک شهرداری‌ها شاهد مسیر جدیدی هستیم یکی از امورات مدنظر اجرای پویش‌های ملی که در کنار هم پویش‌های بزرگ را رقم بزنیم رحلت حضرت امام و دهه کرامت که موضوع تخصصی این نشست خواهید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: قرار است دهه کرامت جدیدی را رقم بزنیم تبلیغات محیطی یک رسانه انحصاری و بی بدیل است؛ قرارگاه سلامت و مبارزه با کرونا  یکی از کارگروه‌های اصلی در شهرداری بود که همه در کنار هم نقش مهمی را ایفا کنند.

‌ریاست کمیسیون اجتماعی کلان شهرهای ایران گفت: قرارگاه اجتماعی و حاشیه شهر مشهد از برنامه‌های اساسی است کار قرارگاهی خوبی انجام شود؛ دهه کرامت دهه ملی است و باید تمام مردم نقش آفرین باشند.

مشهد حرم است

ارجاعی شهردار مشهد گفت:  مشهد با قدمتی بیش از هزار ساله    که پس از تدفین پیکر مطهر امام رضا جمعیت پذیر شد که گوی سبقت را از تمامی کهن شهر ها‌ی ایران بوده و دلیل این فشار جمعیتی وجود مضجع امام رضا است.

هر رویدادی در کالبد و روح شهر باید با این فلسفه ذاتی هماهنگ باشد مشهد تمامش حرم است؛ مساحت حرم بستگی به فعالیت عمرانی استان قدس ندارد و  تمام مشهد حرم است.

دو راهبرد فرهنگی منبعث از این تفکر بنیادی  و فلسفه ذاتی را رعایت کند:۱_ الگوی زندگی خادم، زائر و مجاور  سه گانه‌ای که دوره ششم شهرداری به آن معتقد است؛ عمق مفهوم زائر بیشتر از گردشگر است.

در مسیر یک اتفاق جهانی هستیم

زاکانی شهردار تهران  گفت:در این عصر  در مسیر تحقق یک اتفاق بزرگ جهانی قرار گرفتیم جهان در حال شدن به یک مسیر مشخص است در مقابل  ایادی شیطان در تلاش اند تا تاخیر بیاندازند و این جهان را از آن خود کنند و جهانی سازی دروغین را به جامعه بشری غالب کنند.

او گفت: انسان مبتنی بر نگاه غرب مصطلح جایگزین خداست و بیراهه است. انسان در نگاه اجتهادی اسلام  جانشین خداست؛ عدالت و معنویت در تمامی شئون باید در بر گرفته شود جامعه عقب افتاده با جامعه مهدوی تفاوت دارد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش های ملی کمیسیون اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن گفت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق (ع)، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

وی افزود: بلیت این قطارها از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا