Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@13:57:11 GMT

کشف ۲۵ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۶۸۹

کشف ۲۵ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در تهران

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فداییان اسلام به ارزش ۲۵ میلیارد ریال شدند.

وی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالاهای دپو شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبار را پلمپ کردند، افزود: طی شمارش صورت گرفته کالاها شامل تعداد ۷ دستگاه لباسشویی، ۲ دستگاه ظرفشویی، ۷۰۰ دستگاه اسکنر، ۴۴۰ عدد چراغ قوه، ۱۰۹ دستگاه جاروبرقی بوده که پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی کردند.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه قاچاق کالا باعث از کار افتادن چرخ اقتصادی کشور و در پی آن افزایش نرخ بیکاری می‌گردد، فلذا مبارزه با قاچاق از اصلی ترین وظایف پلیس امنیت اقتصادی است.

کد خبر 5496969 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: علی ولی پور پلیس امنیت اقتصادی احتکار قاچاق کالا شهرداری تهران شورای شهر تهران میراث فرهنگی آلودگی هوا سربازی صندوق بازنشستگی کشوری قوه قضاییه قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده علیرضا زاکانی سازمان محیط زیست احتکار حقوق سربازان عزت الله ضرغامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!