Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده ناوگان شمال و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان با اشاره به اینکه بعد از گذشت سالها همچنان ابعاد مقاومت و حماسه ای که در آن روزها رقم خورد به روشنی مورد تاکید قرار نگرفته است اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمن بعث از خود دلاورمردی هاو ایثارگری های بسیاری نشان داد و این استقامت مردم ایران و اوج خداباوری امام خمینی (ره) امام شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناخدا یکم عرشه و ستاد حمیدرضا سعادت اظهار داشت: خرمشهر یادآور حماسه دفاع مقدسی است که امام راحل در مورد آن فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد». آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس یک حماسه ملی است که وضعیت نوینی را در نظام جمهوری اسلامی و جنگ هشت ساله دفاع مقدس و تحولات خاورمیانه رقم زد.

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان نیروهای مسلح اعم از سپاهی، ارتشی و سایرین بیش از گذشته آماده نثار جان خود برای تحقق آرمانهای جمهوری اسلامی و ملت ایران هستند.

امام جمعه شهرستان بندرانزلی نیز در این مراسم گفت : فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و دفاع مقدس و آغازی برای فتوحات دیگر در نظام اسلامی بوده و هست.

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین تصریح کرد : آزادی خرمشهر و حماسه سوم خرداد از جهات مختلف دارای اهمیت است و باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد اما از دستاوردهای مهمی که برای آن روز و روزهای آتی مطرح می شود این مساله است که رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی و بسیجی توانستند برتری و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران را بر دشمن اثبات و در تاریخ ثبت کنند.

وی خاطر نشان کرد: رهبری امام(ره) ، وحدت و انسجام نیروهای مسلح ، مردم و سایر عوامل تاثیرگذار بود که توانست این مهم را تحقق بخشد. اما نکته اصلی توکل به خداوند بود ،این اتکا به خداوند برای دستیابی به موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی انسان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام شمس الدین اظهار داشت: دفاع از حقوق ملت و نظام اسلامی در فراتر از مرزها همچنان ادامه دارد و نیروهای مسلح امید آفرینند. نظام جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند متعال در رویارویی با دشمنان از هیچ توطئه‌ای هراس ندارد و با تکیه بر خداوند و نیروهای توانمند خود توانسته از تنگناهای معیشتی عبور کند و با همت دولت تحول آفرین این امر بزودی محقق می شود.
در پایان از خانواده های شهیدا و  پیشکسوتان دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر شد.

برچسب‌ها بندرانزلی جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بندرانزلی جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

 سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد