Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@00:02:04 GMT

هیچ مشکلی برای تامین کالا در فارس وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۶۲۵۷

هیچ مشکلی برای تامین کالا در فارس وجود ندارد

سخنگوی طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در استان فارس گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده در استان فارس تمامی کالاها و خدمات مورد نیاز مردم تامین شده است.

 به گزارش ایران آنلاین ، محسن ربانی زاده صبح دوشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: سه مولفه تامین ، توزیع و نظارت در طرح اقتصادی دولت حائز اهمیت بوده  که شاهد تامین کافی کالاها و خدمات در سطح استان هستیم  این در حالی است که نظارت مناسبی نیز توسط دستگاه های نظارتی و مردم در بازار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات ریاست جمهوری برخوردهای قاطعی با متخلفان در این طرح انجام خواهد شد به گونه ای که میزان جرائم از ١٠٠ هزار تومان به ٢٠ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بیان کرد: دولت نسبت به قیمت گذاری ٩ قلم کالایی اقدام کرده و بایستی این کالاها با قیمت مصوب در جامعه عرضه شوند از این رو نظارت ویژه ای در این بخش وجود داشته تا کالاهایی که مشخص شده بدون تخلف و عادلانه در اختیار مردم قرار بگیرد.
به گفته این مقام مسئول در استان فارس قیمت مصوب عرضه مرغ از قیمت بازار بیشتر بوده و مردم می‌توانند مرغ را ارزان تر از قیمت مصوب در بازار و به وفور تهیه کنند.
ربانی زاده تاکید کرد: میزان اثرگذاری افزایش قیمت کالاهای گروه اول بر گروه کالایی دوم قابل توجه نبوده و کالاهای گروه دوم با اندکی افزایش قیمت در حال عرضه در بازار هستند.
به گفته این مقام مسئول بانک های استان فارس آماده ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به بنگاه های اقتصادی با تضمین پروانه کسب هستند تا مشکلی نیز برای تامین نقدینگی واحد های صنفی نیز وجود نداشته باشد.
ربانی زاده در ادامه در خصوص افراد جا مانده از یارانه های جدید دولت نیز متذکر شد: افرادی که پیشتر یارانه معیشتی را دریافت می کردند اما اکنون امکان دریافت یارانه از آنان صلب شده می‌توانند با مراجعه به سامانه حمایت نسبت به ثبت درخواست بازنگری اقدام کند این در حالی است که بنا به گفته ریاست جمهوری این افراد نیز یارانه به حساب آنان واریز شده اما قابل برداشت نیست.
معاون اقتصادی استاندار فارس ادامه داد: افرادی که قصد جداسازی یارانه خود از خانواده به علت ازدواج را دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +١٠ و ارائه مدارک نسبت به این جداسازی اقدام کند لازم به تاکید است که دفاتر پلیس+١٠ مرجع دریافت اسناد در خصوص یارانه ها هستند و در تمامی موارد افراد می توانند با مراجعه به این دفاتر اسناد خود را ارائه و در سامانه ذخیره سازی کنند.
وی در خصوص متولدین قبل از سال ١٣٩۵ نیز عنوان کرد: این افراد با همراه داشتن سیم کارت دانش آموزی به سامانه مراجعه کرده و پس از ثبت نام امکان اضافه شدن به خانواده برای دریافت یارانه فراهم خواهد شد البته نوزادان تازه متولد شده به علت پویایی سامانه بدون نیاز به ثبت نام وارد این سامانه شده و در لیست خانواده قرار می گیرند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته

ایسنا/فارس سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است.

محسن عمادی امروز، ۱۰ اردیبهشت با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰ درصد رشد داشته است، گفت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد ۷ درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اظهار کرد: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ ۲، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

عمادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۳۰۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در پایان گفت: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای