Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق به نقش حشد شعبی عراق در تامین امنیت جاده راهبردی اشاره کرد که به مثابه شریان بغداد است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عدی عبدالهادی» از رهبران ائتلاف فتح عراق اعلام کرد: حشد شعبی با جانفشانی مانع از رسیدن داعش به جاده کرکوک-بغداد شده است.

وی افزود: حضور حشد شعبی در این مناطق یک ضرورت استراتژیکی برای حمایت شریان بغداد یعنی جاده راهبردی کرکوک به بغداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهادی تاکید کرد: حشد شعبی به عنوان نیروی موثر با چالشها مقابله کرده است که این سبب کاهش تحرکات داعش شده است.

از سوی دیگر منابع وابسته به حشد شعبی عراق اعلام کردند: با توجه به شرایط نامساعد جوی و طوفان گرد و غبار به همه یگان‌های حشد شعبی در مناطق تحت ماموریت آنها در استان دیالی دستور داده است که هوشیار و آماده باشند.

این منابع بیان کردند: هدف از این اقدامات مقابله با هرگونه تحرکات داعشی برای سوءاستفاده از شرایط نامساعد جوی است. اوضاع تحت کنترل حشد شعبی است.

حشد شعبی از ساکنان خواسته است که هرگونه تحرک مشکوکی را گزارش کنند.

منابع وابسته به حشد شعبی عراق اعلام کردند که شرایط جغرافیایی برخی مناطق در استان دیالی آماده باش نیروها را به منظور حمایت از غیرنظامیان در برابر جنایات داعشی و هسته های پنهان طلب می‌کند.

گلوله باران مواضع عناصر داعشی از سوی حشد شعبی

از سوی دیگر توپخانه حشد شعبی عراق پس از رصد تجمع عناصر داعشی در جزیره «العیث» در شرق استان صلاح الدین، محل حضور تکفیری‌ها را گلوله باران کرد.

مقابله حشد شعبی با حمله داعش به شهرستان «المقدادیه» استان دیالیشنیده شدن صدای چند انفجار در «بعشیقه» عراق/ گزارش‌های تأیید نشده درباره هدف قرار گرفتن مقر حشد شعبیحشد شعبی حمله داعش به استان بابل را دفع کرد

 نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند.عناصر باقی مانده ای از داعش هنوز در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الانبار فعالیت دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق حشد شعبی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز کاسپین۶۹۸۶ از نوع MD۸۲ تهران زاهدان مشهدساعت ۱۹:۰۵ پنجشنبه بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد وبرق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده