Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : هم‌زمان با سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، اولین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمد خیاط‌زنجانی گفت : پس از پیگیری‌های فراوان و تلاش‌های صورت گرفته، موفق شدیم برای اولین بار در استان کرمانشاه شاهد رویداد برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان سرآغاز تحولی جدّی و مستمر در حوزه توسعه فرهنگی استان است این نمایشگاه با عنوان‌های مختلف در موضوع‌های متنوع دینی، ادبیات، علوم و هنر و با ۵۰ درصد تخفیف کار خود را از روز سه‌شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌کند.

علاوه بر نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، نشست‌های تخصصی با حضور اساتید در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است که در آن به نقد و بررسی کتاب‌های مطرح در حوزه کودک و نوجوان پرداخته می‌شود.

کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به فیلم‌های کودک و نوجوان، می‌توانند به صورت رایگان و در ۲ سانس صبح و بعدازظهر به تماشای این فیلم‌ها بنشینند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاه کتاب کتاب کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

دریافت 17 MB کد خبر 6098591

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند