Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@05:53:39 GMT

ویژگی‌های یک خانواده سالم + موشن گرافی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۶۸۳۱

ویژگی‌های یک خانواده سالم + موشن گرافی

‍‍‍‍‍‍

خانواده، یک جامعه مهم و کوچک است که ویژگی‌های مثبت و منفی آن می‌تواند تأثیرات بسزایی در شخصیت و زندگی افراد داشته باشد. در ادامه، یک موشن گرافی از ویژگی‌های یک خانواده سالم را مشاهده می‌کنید که نکات مهمی در آن بیان شده است.

 

 

بیشتر بخوانید:

روش‌های ارتباط با افراد افسرده از دیدگاه روانشناسی + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده ایرانی اصول روانشناسی دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است

ایسنا/زنجان مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ابهر گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت کشور بوده و این سند معلم‌محور است.

مجید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم، اظهار کرد: سند تحول بنیادین نقشه راه تعلیم و تربیت بوده و این سند معلم محور است، توجه به سند تحول بنیادین برای متحول ساختن آموزش‌وپرورش امری ضروری است و معلمان و مربیان برای نیل به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید متناسب با آن عمل کنند.

وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات آموزش‌وپرورش شهرستان در حال حاضر کمبود نیروی انسانی است که با برگزاری آزمون استخدامی و افزایش جذب دانشجو معلم، در سال گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر و در سال ۱۴۰۳ بیش از ۷۲ هزار نفر در آموزش‌وپرورش استخدام شدند که با این اقدام کم‌کاری سال‌های گذشته که متناسب با رشد آمار دانش‌آموز معلم جذب نشده بود، جبران شد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان با بیان اینکه آموزش‌وپرورش پایه و اساس علم و دانش و شخصیت‌سازی در هر جامعه است، خاطرنشان کرد: شاید فکر کنیم تنها دولت و دستگاه‌های حاکمیتی هستند که می‌توانند با کمک به نهاد تعلیم و تربیت از مشکلات و کاستی‌های آن بکاهند، اما این مردم هستند که در کنار دستگاه‌های حاکمیتی باید برای کمک به رشد و تعالی آینده‌سازان کشور عزیزمان، آموزش‌وپرورش را حمایت و همراهی کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • بردباری ویژگی مکتب امام صادق(ع) است
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگترها ؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها