Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل،جذب اعتبارات بانک رفاه برای راه‌آهن و بیمارستان نجف‌زاده اردبیل تسریع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور اظهار کرد:جذب اعتبارات مصوب از محل ماده ۵۶ از سوی بانک رفاه برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، در سرعت‌بخشی به روند اجرای این پروژه حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اهمیت اجرای پروژه‌های مهم زیرساختی در استان اردبیل، توجه به تزریق سرمایه در گردش به بخش تولید نیز مهم بوده و خواستار تخصیص تسهیلات مصوب سفر ریاست جمهوری از سوی بانک رفاه به بخش‌های تولیدی هستیم.

جذب اعتبارات بانک رفاه برای راه‌آهن و بیمارستان نجف‌زاده اردبیل تسریع می‌شود

لازم به ذکر است؛ در این نشست اسماعیل لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور نیز با اشاره به انجام مقدمات پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان به راه‌آهن اردبیل - میانه و بیمارستان نجف‌زاده اردبیل، از تسریع در پرداخت این اعتبارات خبر داد.

همچنین در این نشست سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی و یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، نیازهای اعتباری پروژه‌ها و واحدهای تولیدی تأثیرگذار استان را تشریح کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل بیمارستان نجف زاده اردبیل بانک رفاه جذب اعتبارات راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بر تسریع در روند احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین آب اضطراری سیستان و زاهدان تاکید کرد و گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان بازدید از سد جریکه در شهرستان زهک، چاه‌نیمه‌ها و پروژه احداث آب‌شیرین‌کن طرح تامین اضطراری آب سیستان و زاهدان با اشاره به ضرورت تامین پایدار آب شرب و بهداشت شهروندان منطقه و اهمیت پروژه آب‌شیرین‌کن زاهدان از نظر ملی و توجه ویژه دولت به آن، گفت: افزایش جبهه‌های کاری می‌تواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه اثرگذار باشد و علاوه بر این باید راهکارهای متنوع دیگری نیز برای تسریع در تکمیل آن مورد توجه قرار گیرد.

امینی با اشاره به نشست تخصصی بررسی راهکارهای تسریع عملیات اجرایی پروژه آب‌شیرین‌کن گفت: در این جلسه اقدامات انجام شده در بخش آب، برق، نصب تجهیزات و راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن، ایستگاه پمپاژ و موارد مربوط به محوطه‌سازی و دیوارکشی مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم این پروژه هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان با ظرفیت تامین 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به منظور تامین اضطراری بخشی از آب مورد نیاز سیستان و زاهدان در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد