Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از  آسیاپلاس، خبرنگاران و مجریان ایستگاه های تلویزیونی طلوع نیوز ، یاک و طلوع ( Yak، Tuluunyus و Tulu)، پس از اینکه طالبان دستور ماسک های پوشانده را دادند، در شبکه های اجتماعی ظاهر شدند و عکس های صورت نقاب دار خود را  منتشر کردند.

دولت طالبان هفته گذشته به خبرنگاران زن دستور داد که برای پنهان کردن صورت خود ماسک بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




چپلوک سوفی، رئیس طلوع نیوز ، در پی دستور جدید طالبان درمورد حجاب خبرنگاران زن، عکسهایی از خبرنگاران مرد نقاب دار را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و گفت: «امروز همه ما غمگینیم».

سعد محسنی، موسس مبین گروپ( Mobigroup)، که شامل طلوع نیوز و طلوع می‌شود، نیز عکس‌هایی از مجریان خبری طلوع نیوز در توییتر منتشر کرد و گفت که به کار آنها احترام می‌گذارد.

بسیاری از گروه های حقوق بشری از دستور جدید طالبان به شدت انتقاد کرده اند.

حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان نیز از این فرمان انتقاد کرده و در مصاحبه با سی ان ان از خبرنگاران زن افغان خواسته است که از دستور طالبان اطاعت نکنند.

حکومت طالبان در واکنش به اظهارات کرزی گفته است که در مورد دیدگاه های رئیس جمهور پیشین «نظر نمی دهد».

طالبان این دستور را بلامنازع می‌دانند و روز شنبه همین هفته اعلام کرد که این دستور باید از روز یکشنبه به بعد بدون قید و شرط اجرا شود.

برچسب‌ها افغانستان طالبان حامد کرزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان طالبان حامد کرزی افغانستان طالبان حامد کرزی خبرنگاران زن طلوع نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به جام‌جهانی که برای نخستین بار در تاریخ افغانستان رقم خورد، با شعر «صادق بوقی» به شادی پرداختند. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!