Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای امنیت کشور از تشکیل کمیته‌ای متشکل از نهادهای نظامی و امنیتی برای بررسی دقیق ابعاد و جزییات ترور شهید مدافع حرم، سرهنگ صیاد خدایی خبر داد و گفت که نتیجه بررسی‌های این کمیته پس از اتمام تحقیقات به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا، احمد وحیدی روز دوشنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ابعاد امنیتی و پیامدهای اجتماعی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اقدامات دولت به ویژه رییس جمهوری برای اجرای این طرح یادآور شد:‌ در زمان اجرای این طرح شاهد افزایش قیمت مواد غذایی در جهان بودیم. امنیت مواد غذایی به یک مساله مهم جهانی تبدیل شده است و برخی از کشورها به شدت در حال  ذخیره کالاهای اساسی هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده و تامین کالاهای اساسی، امروز مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

در این نشست، تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی سوالاتی را درباره ابعاد اقتصادی طرح و اجرای هر چه بهتر آن مطرح کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با قدردانی از اقدامات وزارت کشور در اجرای مردمی سازی یارانه‌ها، طرح‌ها و اقدامات وزارت کشور را در این زمینه، "هوشمندانه و مدبرانه" دانستند.

رئیس شورای امنیت کشور در ادامه این نشست درباره ترور روز گذشته در تهران که به شهادت حسن صیاد خدایی منجر شد، اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی نهادهای نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

وحیدی شهید صیاد خدایی را نیروی انقلابی و متدین توصیف کرد و با تسلیت به خانواده ایشان و همرزمانش، گفت: با اتمام تحقیقات، نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده شورای امنیت کمیسیون امنیت ملی مجلس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آن‌ها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظر‌ها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

وحیدی درباره انتخابات مجلس نیز بیان کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود؛ از این ۲۲ حوزه، در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به‌صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند