Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای امنیت کشور از تشکیل کمیته‌ای متشکل از نهادهای نظامی و امنیتی برای بررسی دقیق ابعاد و جزییات ترور شهید مدافع حرم، سرهنگ صیاد خدایی خبر داد و گفت که نتیجه بررسی‌های این کمیته پس از اتمام تحقیقات، اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایران آنلاین،  احمد وحیدی روز دوشنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ابعاد امنیتی و پیامدهای اجتماعی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اقدامات دولت به ویژه رئیس جمهور برای اجرای این طرح یادآور شد:‌ در زمان اجرای طرح شاهد افزایش قیمت مواد غذایی در جهان بودیم.

وی ادامه داد: امنیت مواد غذایی به یک مسأله مهم جهانی تبدیل شده است و برخی از کشورها به شدت در حال ذخیره‌سازی کالاهای اساسی هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده و تأمین کالاهای اساسی در کشور، امروز خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این نشست، تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی سؤالاتی را درباره ابعاد و نتایج اقتصادی طرح و اجرای هر چه بهتر آن مطرح کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین با قدردانی از اقدامات وزارت کشور در اجرای مردمی‌سازی یارانه‌ها، طرح‌ها و اقدامات این وزارتخانه در این زمینه را "هوشمندانه و مدبرانه" دانستند.

رئیس شورای امنیت کشور در بخش دیگری این نشست درباره ترور روز گذشته در تهران که به شهادت پاسدار مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی منجر شد، اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی نهادهای نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

وحیدی، شهید صیاد خدایی را نیروی انقلابی و متدین توصیف کرد و با تسلیت به خانواده وی و همرزمانش گفت: با اتمام تحقیقات، نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند

مسئولان امنیتی در پاکستان اعلام کردند که دو عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان که در صدد ترور وزیر کار و مسکن این کشور بودند، در یک درگیری مسلحانه کشته شدند.

به گزارش مشرق، مسئولان دایره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب که چند روز پیش دو عضو شاخص گروه طالبان پاکستانی را بازداشت کرده بودند، درپی انتقال آنان به محلی که تروریست‌ها اسلحه و مهمات خود را پنهان کرده بودند با حمله دیگر عناصر تروریستی مواجه شدند.

در جریان تبادل آتش میان نیروهای امنیتی و مهاجمان، دو تروریست تحت بازداشت کشته شدند.

دایره مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کرد که سیف الله و اسد الله دو تروریست کشته شده، نقشه ترور ریاض حسین پیرزاده وزیر کار و مسکن دولت پاکستان را طراحی کرده بودند اما قبل از اجرای عملیات ترور، شناسایی و بازداشت شدند.

ریاض حسین پیرزاده از شخصیت‌های سیاسی برجسته در ایالت پنجاب پاکستان و عضو ارشد حزب مسلم لیگ نواز شناخته می‌شود که در انتخابات اخیر پیروز و وارد مجلس ملی شد. پیرزاده از شیعیان پاکستان است که مسئولیت وزارت کار و مسکن را برعهده دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • تعریف قریب ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در فارس
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی