Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در جمع روابط عمومی های مازندران در بهشهر، نقش این مجموعه در سازمان بسیار اثرگذار و تعیین کننده توصیف کرد و گفت: جهاد تبیین ابعاد مختلفی دارد و باید ماموریت های روابط عمومی متناسب با آن بازتعریف شود. ‎

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، استاندار مازندران گفت: امروز دشمن با استفاده از رسانه، تلاش های فراوانی را در ضربه زدن به نظام و انقلاب و بزرگ نمایی مشکلات به خرج می دهد که روابط عمومی ها و رسانه ها باید در این راستا به موقع وارد عمل شده و با تزریق امید به جامعه برای توسعه نظام گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمود حسینی پور در همایش بزرگ روابط عمومی های مازندران در عباس آباد بهشهر اظهار کرد: روابط عمومی ها، بزرگترین نقش را در سازمان ها و نهادها دارند و می توانند نقش مهمی را در مبارزه با ناامیدی و حتی در مقابله با فساد و دست اندازی به بیت المال داشته باشند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید در راستای وظایف سازمان عمل کرده و با جلوگیری از رانت و فساد اجازه دست درازی به بیت المال را به کسی ندهند و باید بدانیم که با دستگاه سالم می توانیم توسعه پیدا کنیم و با دستگاه، نهاد و سازمان ناسالم نمی توان رشد کرد.

استاندار مازندران با بیان این که باید روابط عمومی ها با باور داشتن جایگاه خود با اراده وارد شده و برنامه های تحولی، جایگزین برنامه های جاری در روابط عمومی ها شود؛ خاطر نشان کرد: ایجاد تحول منوط به داشتن اراده و باور است و باید تلاش کنیم تا همه با هم وارد کار شده و مازندران بزرگ را به جایگاه مناسبش برای این مردم بزرگ برسانیم.

حسینی پور همچنین افزود: متاسفانه برخی از مدیران ما با زبان روز و نیاز امروز جامعه آشنایی ندارند و گفتمان شان مربوط به دو دهه قبل است و مسئولیت روابط عمومی ها در این بخش بسیار سنگین است و نباید روابط عمومی ها صرفا در کار سطح پایین دستگاه تنزل یابند.

وی گفت: امروز ما نیازمند تحول در بیانیه ماموریت های روابط عمومی ها هستیم و مدیریت روابط عمومی باید متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود و متولی اصلی این جهاد تبیین روابط عمومی ها هستند که باید مانع شعار زدگی شوند.

به گفته استاندار مازندران، در سالی که دغدغه رهبری معظم انقلاب، اشتغال و تولید دانش بنیان است اگر بنا داریم در حوزه دانش بنیان وارد شده و این مساله در مازندران نهادینه شود؛ باید با مکانیزم نوین در بین مردم وارد و اهمیت دانش بنیان شدن تولید را با کمک روابط عمومی ها ترویج کنیم.

حسینی پور گفت: فلسفه کار روابط عمومی ها در آموزه های مکتب شهدا و حاج قاسم سلیمانی نهفته است و صداقت مهمترین مولفه ای است که باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد و نباید اجازه دهیم که شانیت روابط عمومی زیر سوال برود.

وی افزود: روابط عمومی ها سرداران و سربازان جبهه اصلی ارتباط مردم با مسوولان هستند و باید نقش ممتازی در این بخش داشته و با استفاده از روش های نوین به تولیدات فاخر در این راستا بپردازند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی مازندران استاندار مازندران استاندار مازندران روابط عمومی ها حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب