Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@08:51:47 GMT

روش تشخیص دستگاه حضور و غیاب اصلی از تقلبی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۸۲۹۸

روش تشخیص دستگاه حضور و غیاب اصلی از تقلبی

روش‌های گوناگونی برای تشخیص اصل بودن دستگاه حضور و غیاب وجود دارد، به دلیل آن که با انواع دستگاه حضور و غیاب سر و کار داریم و هر کدام از این دستگاه‌ها خود دارای مدل‌ها و تنوع محصولی بالایی هستند، توجه به اصل بودن دستگاه حضور و غیاب از ضرر در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب جلوگیری می‌کند.

پارامترها و موارد متعددی وجود دارد که به وسیله آن می‌توان اصل یا تقلبی بودن دستگاه‌های حضور و غیاب را شناسایی کرد، از جمله این موارد می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    برند دستگاه حضور و غیاب
    گارانتی دستگاه حضور و غیاب
    قیمت دستگاه حضور و غیاب
    خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب
    نوع بسته بندی دستگاه حضور و غیاب
    وجود لایسنس معتبر دستگاه حضور و غیاب
    و...


پارامترهای تاثیرگذار در تشخیص اصل یا فیک بودن دستگاه حضور و غیاب

پارامترها و موارد مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید اصل یا تقلبی بودن دستگاه حضور و غیاب را تشخیص دهید.

در ادامه به روش‌ها و مواردی اشاره خواهیم کرد که بدون دردسر و در کمتر از 5 دقیقه بتوانید دستگاه حضور و غیاب اصل را از تقلبی تشخیص دهید. 
هزینه دستگاه حضور وغیاب

یکی از پارامترهایی که باید در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب و در مقام بررسی اصل یا تقلبی بودن دستگاه حضور و غیاب به آن توجه کنید، قیمت دستگاه حضور و غیاب است. هر چه قیمت دستگاه حضور و غیاب گران‌تر باشد کیفیت آن دستگاه را می‌توان بالاتر در نظر گرفت.

در حال حاضر قیمت یک دستگاه حضور و غیاب مناسب  و اصل کمتر از 5.000.000 تومان نیست و اگر به دنبال انتخاب سیستم حضور و غیاب با قیمتی کمتر از 5 میلیون تومان هستید باید بگویم که دستگاه خریداری شده توسط شما تقلبی خواهد بود.

دلیل ارزان بودن دستگاه‌های حضور و غیاب تقلبی نسبت به دستگاه‌های حضور و غیاب اصلی را می‌توان موارد زیر در نظر گرفت.
انواع دستگاه حضور و غیاب

دستگاه‌های حضور و غیاب دارای انواع مختلفی هستند، شرکت افق فراویژن نمونه دستگاه‌های حضور و غیاب متنوعی را توانسته است در بازار ایران به فروش برساند، توجه به نوع دستگاه حضور و غیاب در اصل و تقلبی بودن آن می‌تواند تاثیرگذار باشد.

دستگاه‌های حضور و غیاب دارای انواع مختلفی هستند، از جمله  انواع دستگاه حضور و غیاب  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
    دستگاه حضور و غیاب ترکیبی
    دستگاه حضور و غیاب چشمی
    دستگاه حضور و غیاب لمسی
    دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی
    و...

 


انواع دستگاه حضور و غیاب


برند دستگاه حضور و غیاب

برندهای متنوع و گوناگونی در بازار ایران مشغول به فعالیت هستند، برخی از این برندهای وارد کننده دستگاه حضور و غیاب و برخی دیگر تولید کننده دستگاه حضور و غیاب هستند.

عمده دستگاه‌های حضور و غیاب داخلی از نوع وارداتی از کشور چین هستند که به دلیل سودجویی تاجران، نوع تقلبی دستگاه حضور و غیاب به فروش می‌رسد.

حتما در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب اصل به شرکت تولید کننده و برند تولید کننده دستگاه حضور و غیاب توجه کنید چرا که عدم توجه به برند می‌تواند صدمات متعددی در آینده به شما و کسب و کارتان بزند.

برند افق فراویژن یکی از شرکت‌های ارائه دهنده دستگاه حضور و غیاب در ایران اصل‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب را به فروش می‌رساند شما با یک تماس می‌توانید بهترین دستگاه حضور و غیاب را خریداری کنید.
خرید از محل و فروشگاه معتبر

وب سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلفی در سراسر کشور دستگاه حضور و غیاب ارائه می‌دهند، اما کدام وب سایت و کدام فروشگاه خدمات و دستگاه اصیل‌تری را برای فروش گذاشته است.

توجه به میزان سابقه فروشگاه و وب سایت و همچنین ثبت بودن شرکت به عنوان یک شرکت فروشنده دستگاه حضور و غیاب می‌تواند پارامترهای مناسبی برای تشخیص اصل بودن دستگاه حضور غیاب باشد.


نوع بسته بندی دستگاه حضور و غیاب

یکی از مواردی که باعث می‌شود بتوانید دستگاه حضور و غیاب تقلبی را از اصلی تشخیص دهید، نوع بسته بندی دستگاه است. دستگاه‌های حضور و غیاب عموما دارای بسته بندی شیک و حرفه‌ای هستند، اما نوع دستگاه حضور و غیاب تقلبی، عموما دارای بسته بندی نیستند و همین موضوع باعث می‌شود که بتوانید به راحتی و در همان نگاه اول دستگاه حضور و غیاب تقلبی را از غیر تقلبی شناسایی کنید.

عموما در بسته بندی یک دستگاه حضور و غیاب اصل از حروف برجسته استفاده می‌شود.

بسته بندی دارای هلوگرام است و همین موضوع می‌تواند اصالت سیستم حضور و غیاب را تایید کند.

دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن


گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب

یکی از مواردی که حتما باید برای انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب اصل انجام دهید، توجه به نوع گارانتی و مدت زمان گارانتی دستگاه حضور و غیاب است.

دستگاه‌های حضور و غیاب مختلفی وجود دارند که دارای گارانتی نیستند یا گارانتی آن دارای مدت زمان محدود است، استفاده از این نوع دستگاه‌های حضور وغیاب توصیه نمی‌شود و می‌توان این نوع از سیستم‌های ساعت زنی را جزو دستگاه دستگاه‌های تقلبی حضور و غیاب شناسایی کرد.
به چه دستگاه حضور و غیابی تقلبی می‌گویند؟

دستگاه‌های حضور و غیابی که موارد و گزینه‌های زیر را با خود به همراه دارند، عموما جزو دستگاه‌های تقلبی دسته بندی می‌شوند.

    نامرغوب بودن کیفیت دستگاه
    سرعت و عملکرد پاین دستگاه حضور و غیاب
    عدم وجود بسته بندی مناسب
    قیمت ارزان و ناچیز
    عدم وجود شماره سریال روی دستگاه
    عدم وجود گارانتی معتبر دستگاه
    عدم وجود لایسنس دستگاه حضور و غیاب
    و...

از کجا دستگاه حضور و غیاب اصل بخریم؟

شرکت افق فراویژن  از برندهای تولید کننده دستگاه حضور و غیاب  است. این برند با بیش از 15 سال فعالیت در حوزه تولید انواع دستگاه حضورو غیاب، در حال حاضر توانسته است خدمات متنوعی و 360 درجه‌ای در حوزه دستگاه‌های حضور و غیاب ارائه دهد.

ارائه گارانتی، قیمت مناسب، پشتیبانی از دستگاه حضور و غیاب و... باعث شده است که این برند یکی از پرفروش‌ترین برندهای دستگاه حضور وغیاب شناخته شود،  دستگاه‌های حضور و غیاب برند افق فراویژن از اصلی‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. خرید دستگاه حضور و غیاب در تهران با افق فراویژن را تجربه کنید.

منبع: وب سایت افق فراویژن https://ofv-co.com/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انواع دستگاه حضور و غیاب خرید دستگاه حضور و غیاب دستگاه های حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب حضور و غیاب تولید کننده تقلبی بودن بسته بندی دستگاه ها عدم وجود وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمودی، رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امدادونجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس