Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خوزستان درپی ریزش ساختمان در دست احداث متروپل در آبادان، دستور بررسی دقیق علت و عوامل حادثه، امدادرسانی به مصدومان و برخورد سریع و قاطع با همه مرتبطان و مسببان حادثه را صادر کرد.

به گزارش ایمنا، علی دهقانی اظهار کرد: ظهر امروز ساختمان چندطبقه در دست احداث در آبادان ریزش کرد که بلافاصله رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در صحنه حاضر و دستورات مقتضی جهت رسیدگی به موضوع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان خوزستان از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا در کنار رئیس دادگستری و دادستان آبادان، موضوع را تا حصول نتیجه مقتضی پیگیری و نظارت کنند.

منبع: ایلنا

کد خبر 577146

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری خوزستان متروپل علی دهقانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی از صدور دستوری به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضائی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علیرغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز بوده و همین موضوع موجب محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است، تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه به دلیل حضور اراذل و اوباش و توزیع مواد مخدر و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس بیان کرد: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

کد خبر 6088627

دیگر خبرها

  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه