Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری حسین وفایی در آکادمی بیلیارد برگزار شد.

به گزارش ایران اکونومیست، با توجه به بازگشت حسین وفایی به ایران، فدراسیون بولینگ و بیلیارد نشست خبری ترتیب داد تا خبرنگاران سوالات خود را از مرد شماره یک اسنوکر ایران بپرسند. 

حسین وفایی مرد شماره یک اسنوکر ایران و قهرمان رقابت‌های شوت آوت 2020 در ابتدای این نشست در خصوص دعوای لفظی خودش و اسالیوان در کنفرانس خبری گفت: من کلی برای رقابت تلاش کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازی را دیده باشید حرکات اسالیوان خیلی عجیب بود. زمان بازی فکر نمی‌کردم او کار های عجیب قرار دهد و می‌خواستم او را واقعا بزنم! اسالیوان در طول بازی صداهایی از خود در می آورد و اعصاب من را خورد کرده بود. احترام احترام می آورد. دلیل بر این نیست که چون ایرانی هستیم چیزی به او نگویم! درست هست وفایی آدم خوبی است اما همینقدر می‌تواند بد باشد. به سالیوان گفتم که احترام احترام می آورد همین وبس.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حسین وفایی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حسین وفایی حسین وفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، اصغر جهانگیر معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا در نخستین نشست خبری به سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ خواهد داد.

این نشست از طریق تلویزیون اینترنتی سیمای عدالت به نشانی https://www.aparat.com/simayeedalat/live به صورت زنده در حال پخش است.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • نشست خبری سریال نون خ
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم