Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اصغر زارع ظهر دوشنبه در نشست مشترک با مسئولان حمل و نقل و راهداری و انجمن‌های صنفی حمل و نقل مسافران استان اصفهان که با موضوع ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث حمل و نقل مسافربری ایمنی برگزار شد، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی برگزار شده در زمینه ارتقای ایمنی برای رانندگان اتوبوس بین شهری در استان اصفهان در سال گذشته منجر به رعایت بیشتر ایمنی و در نهایت کاهش تخلفات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته در استان اصفهان در زمینه تصادفات ناوگان حمل ونقل مسافر شرایط خوبی را نداشتیم، افزود: نباید این حوادث در استان تکرار شود هر چند در برخی از تصادفات رانندگان اتوبوس مقصر نبودند اما بار روانی زیادی برای جامعه ندارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به بهبود وضعیت شیوع کرونا شاهد افزایش مسافرت‌ها هستیم، گفت: از سوی دیگر ۱۴ و ۱۵ خرداد، راهپیمایی اربعین و تعطیلی مدارس و افزایش مسافرت‌ها نزدیک است و باید برای ارتقای ایمنی اتوبوس‌ها برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

حمل سوخت قاچاق توسط اتوبوس‌های مسافربری در حال انجام است

وی با بیان اینکه حمل سوخت قاچاق توسط اتوبوس‌های مسافربری در حال انجام است، اضافه کرد: این امر بسیار خطرناک است و باید نظارت جدی بر روی این طرح صورت گیرد چرا که برخی از آتش سوزی‌های اتوبوس‌ها در حین ضربه ناشی از وجود سوخت در زیرپای مسافران است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه مخالف جابجایی بار با برخی از خطوط مسافربری که امکان آن وجود دارد نیستیم، گفت: اما این امر مطابق با دستورالعمل و مجوزهایی که صادر شده باشد نه اینکه با اتوبوس مسافربری آجر نسوز جابه‌جا شود.

وی با بیان اینکه ۹۸ درصد از رانندگان مسافربری اصفهان قانونمند هستند، افزود: مردم رفتار همه رانندگان را می‌بینند و از این رو رانندگان اتوبوس‌ها باید نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه داشته باشند.

برخورد جدی با استفاده از باک اضافه در اتوبوس‌های مسافربری

رئیس پلیس راه استان اصفهان در خصوص باک اضافه بر روی ناوگان مسافربری گفت: این امر نیز بسیار خطرناک است و در صورت مشاهده این تخلف بدون ملاحظه برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مدیران شرکت‌های مسافربری در ادامه با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه در ناوگان مسافربری بین شهری چالش جدی است، افزود: رانندگان باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه در پلیس راه استان اصفهان آمادگی کامل با حمل و نقل مسافربری را دارد، گفت: مسئولان کشوری بر این باورند که اگر ناوگان حمل و نقل مسافربری در اصفهان ساماندهی شود در همه کشور ساماندهی خواهد شد و در غیر این صورت این اتفاق در کشور ممکن نخواهد بود.

وی تصریح کرد: تعداد ناوگان، شرکت حمل و نقل مسافربری و باربری در استان اصفهان زیاد است و از سوی دیگر باید توجه داشت که اصفهان محور ترانزیتی است و می‌تواند تأثیر بسزایی در این زمینه داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان از تعامل پلیس راه، راهداری و انجمن‌های صنفی حمل و نقل بار و مسافر در استان اصفهان قدردانی کرد و گفت: این تعامل برای ارائه خدمات به مردم و ارتقای امنیت ترافیکی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

کد خبر 5497422

منبع: مهر

کلیدواژه: اصغر زارع قاچاق سوخت ناوگان حمل ونقل جاده ای پلیس راه بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار خراسان رضوی آمار کرونا احتکار گرد و خاک اردبیل آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی مشهد پلیس راه استان اصفهان اتوبوس های مسافربری حمل و نقل مسافربری استان اصفهان اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان این استان طی 10 روز گذشته در مرز دوغارون خبر داد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا افزود: در این ارتباط ۱۳ قاچاقچی سوخت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، شجاع ضمن قدردانی از مرزبانان در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، اذعان داشت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزهای استان انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی