Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:15:28 GMT

کشف انبار احتکار کالای اساسی در شازند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۹۸۵۱

کشف انبار احتکار کالای اساسی در شازند

سرهنگ عبدالرضا جودکی  فرمانده  انتظامی شهرستان شازند خبر کشف انبار احتکار کالای اساسی در شازند را به صورت زیر تشریح کرد.

در تداوم طرح تشدید مبارزه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز عمومی و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار و دپوی برنج و قند در یک انبار در شهرستان شازند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیسی و پس از تأیید صحت گزارش دریافتی و هماهنگی با دستگاه قضائی از این انبار بازرسی شد.

با توجه به کشف یک تن و ۷۵۵ کیلوگرم برنج و قند احتکار شده در این عملیات، در بررسی کارشناسان پلیس آگاهی، ارزش تقریبی کالا‌های احتکار شده، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ جودکی فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم گفت: فرد محتکر دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرستان شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس