Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی ـ نقاش معاصر ـ از جمعه (ششم خرداد ماه) در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

به گزارش ایران اکونومیست، همزمان با برپایی نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی، رونمایی از کتاب مونوگراف هنرمند که از سوی انتشارات بین المللی (SKIRA) چاپ شده، صورت می‌گیرد.

در نمایشگاه مرور آثار احمدی که با کیوریتوری مزدک فیض نیا برپا خواهد شد، حدود ۹۰ اثر نقاشی روی دیوارهای فرهنگسرای نیاوران می‌رود؛ آثاری که انتخابی است از مجموعه‌هایی که بین سال‌های ۱۴۰۰ ـ ۱۳۷۴ خلق شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تهران این نمایشگاه در مراکز هنری خارج از ایران نیز به صورت تور ادامه خواهد داشت.

این پروژه نمایشگاهی و انتشار کتاب، با همکاری بنیاد خانواده فیض نیا، استودیو شهریار احمدی و نشر اسکیرا برگزار انجام شده است.

شهریار احمدی از سال ٨٣ به عنوان مدرس و رییس دپارتمان نقاشی دانشگاه علمی کاربردی کرج مشغول کار است. او در سال ٢٠١٠ از طرف بنیاد آرت بریج به لوسرن سوییس دعوت شد و در سال ٢٠١٥ در بینال ونیز شرکت کرد. آثار او مورد توجه نشریات بین المللی و داخلی مثل نیویورک تایمز، کانواس، اسنشیال و ... قرار گرفته است.

نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی به همراه رونمایی از کتاب مونوگرافی این هنرمند، ساعت ۱۷ روز جمعه ششم خرداد در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و تا روز ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شهریار احمدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهریار احمدی نمایشگاه مرور آثار شهریار احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای