Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب سرویس‌دهنده مناسب در خرید اینترنت پرسرعت خانگی یا سازمانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد و شرکت‌ها است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دهه گذشته و افزایش ضریب نفوذ رسانه‌های برخط و فروشگاه‌های آنلاین، ضرورت بهره‌مندی از یک اینترنت با قیمت مناسب، سرعت و پایداری بالا بیش از پیش احساس می‌گردد. به هر میزان که سازمان‌ها توسعه می‌یابند، گستردگی و کیفیت ارتباطات برای آن‌ها معنای بیشتری پیدا می‌کند، درنتیجه دستیابی به راهکار‌های نوین و در عین حال ساده برای برطرف کردن مشکلات احتمالی، پاسخگویی سریع‌تر و فراهم کردن امنیت اطلاعات، مهم‌تر و پیچیده‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور شرکت‌های زیادی برای تأمین اینترنت مورد نیاز کاربران تأسیس و در حال رقابت با یکدیگر هستند.

در ایران ۱۷ شرکت FCP (Fixed Communication Provider)، مجوز ارائه خدمات ارتباطی و اینترنتی را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرده‌اند. برای اطلاع از اسامی این شرکت‌ها می‌توانید به وب‌سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه کنید یا با یک جستجوی ساده اسامی این شرکت‌ها را در موتور جستجوی گوگل پیدا کنید. اینترنت TD-LTE، ADSL، پهنای باند اختصاصی، تلفن ثابت بر بستر VOIP و خدمات دیتاسنتر از برجسته‌ترین خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های FCP هستند. در سرویس‌های سازمانی، قیمت در مقایسه با کیفیت، سرعت، پایداری و امنیت، درجه اهمیت پایین‌تری داشته و می‌توان عنوان نمود که مهم‌ترین معیار در انتخاب شرکت ارائه‌دهنده، کیفیت سرویس و نحوه ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران است.

شرکت ارتباطات فرزانگان پارس با نام تجاری وینکس (Wenex) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های دارای مجوز FCP، تمامی سرویس‌های ارتباطی مورد نیاز کاربران خانگی، سازمانی و تجاری را ایجاد کرده است. از مهم‌ترین خدمات وینکس ارائه راهکار‌های ارتباطی سازمانی، به‌خصوص پهنای باند اختصاصی ویژه سازمان‌ها است. در طی سال‌های اخیر، وینکس سعی کرده است با سرمایه‌گذاری و بکارگیری از بروزترین زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، سرویسی مطمئن و با کیفیت را دراختیار سازمان‌ها قرار دهد. کارشناسان وینکس با پشتیبانی تخصصی و شبانه‌روزی و ارائه سرویس پایدار توانسته‌اند نیاز ارتباطی بسیاری از سازمان‌ها را بر طرف نمایند.

در میان کاربران خانگی نیز انتخاب اینترنت پرسرعت با قیمت مناسب و کیفیت بالا از اهمیت زیادی برخوردار است. معمولاً اولین مرحله جهت انتخاب شرکت سرویس‌دهنده اینترنت در میان کاربران خانگی، جستجو در گوگل و پرسش و پاسخ از افراد متخصص یا سایر استفاده‌کنندگان است. اگر شما هم تجربه خرید اینترنت خانگی را داشته باشید متوجه شده‌اید که طیف وسیعی از آشنایان شما از کیفیت سرویس‌دهی و نحوه پاسخ‌دهی برخی از شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت ناراضی هستند. با توجه به پر شدن خطوط مسی تلفن در اکثر مناطق ایران جهت دریافت اینترنت ADSL و همچنین هزینه بالای بسته‌های اینترنت FD یا همان اینترنت همراه که روی خطوط موبایل فراهم می‌گردند، خرید اینترنت TD-LTE بسیار کاربردی و مقرون‌به‌صرفه است. اینترنت TD-LTE به‌عنوان جدیدترین نسل اینترنت ثابت در مقایسه با سایر تکنولوژی‌ها به دلیل عدم نیاز به خطوط تلفن، سرعت بالاتری را برای کاربران ایجاد کرده و با توجه به تعرفه کم بسته‌های ترافیکی، باعث کاهش چشمگیر هزینه اینترنت در سبد خانواده می‌شود.

وینکس یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان سرویس TD-LTE است که با دارا بودن نمایندگی‌های فروش گسترده در تمامی استان‌ها طیف بسیار وسیعی از کاربران اینترنت TD-LTE را به خود اختصاص داده و بیشترین میزان تنوع در مودم و بسته‌های اینترنتی را برای کاربران فراهم کرده است. خبر خوب برای کاربران اینترنت خانگی، ضمانت و گارانتی ۱۸ ماهه بسیاری از سرویس‌ها توسط این شرکت است.

شما نیز می‌توانید تنها با صرف چند دقیقه وقت با مشاوران وینکس ازطریق شماره تماس ۰۲۱۹۳۱۱۱۲۱۳ ارتباط برقرار کنید تا اینترنتی با پایداری بالا برای سازمان خود تهیه کنید یا با مراجعه به وب‌سایت رسمی وینکس به آدرس wenex.ir و ورود به بخش فروشگاه آنلاین اینترنت خانگی مدنظر خود را با بالاترین کیفیت، قیمت به صرفه و پشتیبانی مناسب دریافت کنید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پیشرفت تکنولوژی افزایش ضریب نفوذ اینترنت راهکار های نوین کیفیت ارتباطات اینترنت خانگی خرید اینترنت اینترنت TD LTE سازمان ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ایثارگران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با ارسال نامه‌ای خطاب به روسای سه قوه و مسئولان وزارت نفت، از بی توجهی به موضوع تبدل وضعیتشان گلایه کردند.  

متن نامه به این شرح است: 
سلام علیکم

احتراماً به استحضار می‌رساند وضعیت روند تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر رسمی در زیر مجموعه وزارت نفت در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار ناامید کننده و نامطلوب بوده و با توجه به بزرگی شرکت باید دیدگاه ویژه‌ای نسبت به این مهم شکل می‌گرفت ولی متأسفانه روند کار در این شرکت به صورتی پیش می‌رود که همچین به نظر می‌آید که شاید واقعاً هدف از این کار ایجاد نارضایتی و بی‌احترامی به خانواده بزرگ و عزیز ایثارگران شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی باشد...

از طرفی همه‌ی ما باید مدیون جامعه ایثارگران باشیم و باید از این را در نظر داشته باشیم که این قانون ذره‌ای از زحمات بی‌پایان پدران ما را که از جان عزیز خود در ایامی که خیلی‌ها از معرکه گریختند، نمی‌تواند جبران کند و سازمان نمی‌تواند بر جامعه بزرگ ایثارگران منت بگذارد، بلکه این ما هستیم که باید در باب مردانگی و ایثار پدران خود در دفاع از خاک و ناموس وطن سربلند باشیم.


 این اهم مشکلاتی است که بعد از گذشت سه سال تا امروز و بعد از دوری از خانواده، آلودگی هوا، فشار‌های کاری و... کماکان پابرجاست خدمتتان گزارش می‌گردد، باشد که آن مدیریت محترم گامی در رفع مشکلات بردارد:

۱- رفع محدودیت ارتقاء شغلی، پایه سازمانی، انتصاب سازمانی.
۲- عدم صدور کد‌های ۰۱ بعد از گذشت سه سال... (با توجه به متن صریح قانون باید پس از سه ماه این مهم انجام می‌گرفت...)
۳- عدم تخصیص کمپ و مشکلات ایاب وذهاب، نامشخص بودن این وضعیت.
۴- عدم اعمال سوابق و مبحث مالی و بروزرسانی پایه‌های حقوقی با توجه به پایه بسیار پایین، مشکلات، فشار اقتصادی و معیشتی...
۵- پرداخت نشدن معوقات، خدمات رفاهی، بک پی گاز کارت و بک پی حقوق و بی ارزش شدن این مبالغ.
۶- دسته بندی و جداسازی نیرو‌های رسمی ایثارگران از مابقی نیرو‌های رسمی در نامه‌های اداری و برخورد‌های سازمانی به بند دال و بند واو و نیروی رسمی...
۷- تعدیل مدرک تحصیلی...
۸- تعیین وضعیت جایگاه شغلی، چارت سازمانی...
۹- رفع محدودیت‌های ارتقا شغلی، و انتقالی.
۱۰- شرایط بسیار نامناسب تسهیلات.
۱۱- تسهیلات و امتیازات منازل سازمانی...
۱۲- عدم محاسبه سوابق در بازنشستگی و انتقال...
۱۳- حذف بیشتر سوابق در بررسی کمیسیون سوابق...

(در صورتی که وقتی همه‌ی همکاران کد پرسنلی گرفتند و استخدام سازمان می‌باشند، هیچ فرقی بین نیرو‌های قدیم و جدید و ایثارگر نیست و بیان این الفاظ بند دال و واو و رسمی جز برای جداسازی و فشار‌های روانی هدفی ندارد؛ لذا خواهشمند هست که این مهم به جد به معاونت‌های شرکت تذکر داده شود که رعایت شود.)

اجرکم عندالله...

خدایا ما را شرمنده خون شهدا نکن...

رونوشت:
دفترمحترم مقام معظم رهبری
دفترمحترم ریاست جمهوری
ریاست محترم دیوان عدالت اداری
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان بوشهر
بازرسی و حراست شرکت ملی گاز
جناب آقای باهوش_ مدیرعامل محترم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
جناب آقای حیدری_ سرپرست محترم منابع انسانی
جناب آقای تکلو_ سرپرست محترم امور ایثارگران
جناب آقای عمرانی خو_ سرپرست محترم تأمین نیرو

جهت پیگیری مطالبه حقوق و مزایای نیرو‌های ایثارگر شرکت ملی نفت و گاز و مجتمع جنوبی ما را حمایت کنید.

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید