Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@02:17:54 GMT

اجرای دو نمایش در مجموعه تئاتر شهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۸۶۱

اجرای دو نمایش در مجموعه تئاتر شهر آغاز شد

اجرای دو نمایش «اسب های انباری» در تالار چهارسو و «بهشتِ حکیم الله» به کارگردانی ویدا موسوی در تالارسایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر برنا، نمایش های «اسب های انباری» به کارگردانی رضا کرمی زاده و «بهشت حکیم الله» به کارگردانی ویدا موسوی شامگاه یکشنبه اول خرداد ماه اجرای خود را در تالارهای چهارسو و سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «اسب های انباری» به نویسندگی رضا گشتاسب ، تهیه کنندگی سامان خلیلیان و کارگردانی رضا کرمی زاده از جمله آثار نمایشی است که از روز اول خرداد ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

در این نمایش که ساعت 19:45 دقیقه با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه می رود، نازنین نادرپور، سید محمد سعیدی، سمیه آشوری، صدف نظری ، بهنام مهدی پور، پوریا ریحانی، سپاس رضایی، کمند شمس به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالارسایه نیز نمایش «بهشتِ حکیم الله» به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی ویدا موسوی از روز اول خرداد احرای خود را آغاز کرد.

در این نمایش که ساعت 20 با مدت زمان 40 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه می رود،  

ویدا موسوی به عنوان بازیگر امیرحسین ولی ، علیرضا صادقی ، سحر زلفی ، مرصاد کمالی ،طهورا شیخ الاسلامی ، امین دیریک وند ، علی رنجبریان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر تئاتر شهر نمایش مجموعه تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود