Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» عصر دوشنبه در  دیدار با" کامیار ثقفی"  دستیار ویژه و قائم مقام بنیادشهید و امور ایثارگران کشور، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران را به برکت و پشتوانه خانواده های شهدا و ایثارگران دانست و از زحمات شبانه روزی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از زحمات حجت الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در طول دوران خدمت خود به یادگاران ایثار و شهادت قدردانی کرد و افزود: آقای عسکری در این دوران با روحیه جهادی، صبر و خوش رویی خادم ایثارگران بود و برای مدیرکل جدید نیز آرزوی توفیق روز افزون را داریم.

شهدا ستارگان درخشان ایران اسلامی و انسان هایی ولایت مدار بودند

در ادامه این دیدار قائم مقام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز شهدا را ستارگان درخشان ایران اسلامی و انسان هایی ولایت مدار دانست و سیاست های این نهاد انقلابی را در راستای اندیشه های مقام معظم رهبری در مسیر جهادی در خدمت رسانی جامعه ایثارگران و خانواده شهدا عنوان کرد.

«کامیار ثقفی» در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که شهدای والامقام انتخابی آگاهانه و به دور از احساسات داشتند، گفت: ما نیز باید در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اطاعت آگاهانه از ولایت فقیه ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات حجت الاسلام عسگری در طول هشت سال سکان داری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه  افزود: مدیرکل جدید نیز از جمله خادمان با سابقه خانوادهای ایثارگران استان است و انشاءالله انتظار می رود با تاسی گرفتن از نگاه تیز بینانه رهبری معظم انقلاب نسبت به جامعه هدف موجبات تحول در خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را فراهم کند.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء شهدا اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء شهدا امام جمعه کرمانشاه مصطفی علماء شهدا کرمانشاه بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثارگران استان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند