Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ خدارحم سارانی روز دوشنبه در آیین عطرافشانی گلزار شهدا در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز و عملیات غرورآفرین بیت المقدس تعداد ۵۲ برنامه و مراسم توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و محلات و گروه‌های مقاومت اقشاری سپاه شهرستان چابهار اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین و محوری‌ترین برنامه های اجرایی در سطح شهرستان‌های چابهار و دشتیاری برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس، ادای احترام و قدردانی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، روایتگری عملیات غرورآفرین بیت المقدس برای اقشار ۲۲ گانه بسیج و آحاد مردم عزیز شهرستان بوده و برنامه‌های دیگری ازجمله غبارروبی مزار مطهر شهدا، نشست‌های بصیرت افزایی و روشنگری در سطح ۲ شهرستان، محفل انس با قرآن و پویش نذر خون اجرا خواهد شد.

آزادسازی خرمشهر از اهداف اصلی عملیات بیت‌المقدس در خلال جنگ ایران و حزب بعث عراق بود، که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران (به فرماندهی شهید والامقام علی صیاد شیرازی) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (به فرماندهی محسن رضایی و حاج احمد متوسلیان) انجام شد.

بعد از این نبرد، خرمشهر پس از ۵۷۶ روز اشغال توسط نیروهای بعثی، در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱ بوسیله دلاورمردان ایران‌زمین بازپس گرفته شد.

این فتح، بازتاب جهانی داشت و صدام با از دست دادن خرمشهر، از نظر سیاسی تکیه‌گاهش را برای مذاکره از دست داد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چابهار سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چابهار آزادسازی خرمشهر بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا