Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:43:12 GMT

مخبر شهادت شهید «صیاد خدایی» را تبریک و تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۷۳۲

مخبر شهادت شهید «صیاد خدایی» را تبریک و تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور ضمن تبریک و تسلیت شهادت صیاد خدایی، اقدام مذبوحانه دشمنان را نشانه ضعف و استیصال آنان دانست و بر ادامه راه این شهید مستحکم‌تر از گذشته تأکید کرد.

متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

ضعف و استیصال دشمنان ملت ایران در نبرد رو در رو، این کوردلان را بر آن داشت تا بار دیگر خوی درندگی و ذلت خود را به نمایش بگذراند و دستشان به خون پاک فرزندان این آب و خاک آلوده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسمانده‌های نظام استکبار و وابستگان گروه‌های تروریستی و تکفیری با ترور شهید سرافراز صیاد خدایی نشان دادند که در برابر جبهه مقاومت دست‌بسته و وامانده هستند و با اینگونه اقدامات مذبوحانه تلاش می‌کنند تا به جسم بی‌رمق نظام استکبار حیاتی دوباره ببخشند که البته سخت در اشتباهند چرا که شهادت صیاد خدایی‌ها، نه تنها خدشه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند بلکه خون این شهیدان همچون چراغی پر فروغ، مسیر مبارزه با دشمنان را روشن‌تر از گذشته خواهد کرد.

اینجانب شهادت مظلومانه مدافع حرم آل‌الله شهید صیاد خدایی را محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت می‌گویم و به عاملان و آمران این ترور اعلام می‌کنیم که مسیر شهید صیاد خدایی مستحکم‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

کد خبر 5497665

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد مخبر ایران آیت الله خامنه ای جبهه مقاومت انقلاب اسلامی ایران مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایران سیدابراهیم رئیسی تهران دولت سیزدهم رئیسی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هیئت دولت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران آزادسازی خرمشهر محمد مخبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، با اشاره به اینکه حجاب یک مسئله شخصی و فردی نیست، افزود: رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است و آنان می‌خواهند نوجوانان و جوانان ما را گمراه و نسبت به دین بی تفاوت کنند.

وی افزود: بدخواهان این مرز و بوم همواره نواقص و مشکلات را بزرگنمایی می‌کند تا با ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه یزد تأکید کرد که توطئه‌های مستمر دشمنان نظام اسلامی به فضل خدا و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای ناکام مانده و نظام در همه عرصه‌ها سرافراز است.

وی با اشاره به اقدامات بازدارنده فرزندان این ملت در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: شجاعت و ایستادگی نیرو‌های مسلح در برابر دشمن نیازمند تقدیر و شکرگزاری است.

ناصری با گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: کارگر‌ها یک رکن اقتصاد و کار در کشور هستند و باید در جامعه رشد کنند. با همکاری و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اقتصادی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خودکفا شویم.

وی همچنین روز معلم را گرامی داشت و تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند و باید نسبت به این مسائل احساس مسئولیت کرده و کتاب‌های شهید مطهری را در زمینه‌های مختلف مطالعه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهید مطهری یک دانشمند و عالم برجسته و دلسوز و دغدغه‌مند مردم بود و زمینه سازی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد.

دیگر خبرها

  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی