Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقبر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید صیاد خدایی از مدافعان حرم اعلام کرد کرد که وقوع حادثه تروریستی شهادت پاسدار سلحشور، مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی بار دیگر چهره سرشار از زبونی و شقاوت رژیم صهیونیستی را آشکارتر ساخت.

متن کامل پیام تسلیت قالیباف به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

وقوع حادثه تروریستی شهادت پاسدار سلحشور، مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی بار دیگر چهره سرشار از زبونی و شقاوت رژیم صهیونیستی را آشکارتر ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان کوردل که از مصاف با صبر و مقاومت و ایثار این ملت عاجز و ناتوان گشته‌اند به اینگونه اقدامات ذلیلانه و خارج از معیارهای بین‌المللی و انسانی روی آورده‌اند که بدون شک هیچ حاصلی برای آن‌ها نخواهد داشت.

شهید والامقام حسن صیاد خدایی پس از سال‌ها مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و شعائر اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام به فیض شهادت نایل گردید تا ثابت شود فرزندان ملت قهرمان ایران با اراده راسخ همچون همیشه سربلند و سلحشور، دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم منحوس صهیونیستی برنخواهند داشت.

لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، مجازات عاملان و آمران این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به عمل آورند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت‌ولی‌عصر اروحناله‌الفداء، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، همرزمان و خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی برای این شهید سرافراز و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

محمدباقرقالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 5497680

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای قالیباف رژیم صهیونیستی مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایران تهران سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم رئیسی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی هیئت دولت انقلاب اسلامی ایران محمد مخبر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال حملات هوایی اسرائیل به مرکز و جنوب غزه دست‌کم ۹ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر مجروح شدند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند که بر اثر بمباران اردوگاه النصیرات و شهر رفح واقع در مرکز و جنوب نوار غزه از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، تاکنون دست‌کم ۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم بامداد امروز گزارش داد که رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش یک خانه مسکونی را در النصیرات بمباران کرد که بر اثر آن، ۵ نفر شهید و دست‌کم ۳۰ تن دیگر زخمی شده‌اند و بنا به گفته نیروهای امدادی تعدادی نیز زیر آوار مانده‌اند که تلاش‌ها برای بیرون کشیدن آن‌ها ادامه دارد.

همچنین در بمباران یک منزل مسکونی در غرب شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی دستکم ۴ نفر به شهادت رسیدند و در میان شهدا یک کودک نیز به چشم می‌خورد.

شمار شهدا از آغاز تجاوز علیه غزه از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون از مرز ۳۴ هزار و ۳۵۶و شمار زخمی‌ها هم به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر فراتر رسیده است.

با گذشت ۲۰۳ روز از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان اشغالگر همچنان جنایت می‌کنند و در پی زمینه‌سازی برای وقوع یک تراژدی و فاجعه‌ای دیگر در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

کد خبر 6089417

دیگر خبرها

  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه