Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@17:41:10 GMT

روی اشتباهات فردی گل دریافت کردیم+فیلم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۹۹۹

روی اشتباهات فردی گل دریافت کردیم+فیلم

‍‍‍‍‍‍

تیم فوتبال زنان خاتون بم در هفته بیستم در نقش جهان سپاهان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _دوم خردادماه_ نیم فوتبال زنان سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال زنان در ورزشگاه نقش‌جهان رو در روی خاتون بم قرار گرفت که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع خاتون بم تمام شد؛ در ادامه صحبت‌های بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 577188.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان سپاهان بیان محمودی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد

شفیلدیونایتد اولین تیم سقوط‍‌کننده لیگ برتر شد.

طرفداری | اتفاقی از نیم‌فصل اول پیش‌بینی می‌شد بلاخره رخ داد تا شفیلدیونایتد فصل آینده دوباره در سطح دوم فوتبال انگلیس به میدان برود. 

شفیلدیونایتد پس از شکست 5-1 مقابل نیوکاسل به عنوان اولین تیم لیگ برتر حکم سقوط به چمپیونشیپ را دریافت کرد. تیم کریس ویلدر در حالی راهی سطح دوم فوتبال انگلیس می‌شود که در لیگ برتر رکورد تاریخی گل خورده را به نام خود ثبت کرد. آن‌ها تا هفته سی و پنجم 97 گل دریافت کرده‌اند. شفیلد فصل را با پل هکینگباتم آغاز کرد اما او پس از 14 بازی اولین سرمربی اخراجی لیگ لقب کرد. دو کاندید سقوط دیگر، لوتون تاون و برنلی هستند. تیم راب ادواردز در مالینو مقابل ولورهمپتون متحمل شکست 2-1 شد تا با 25 امتیاز در رتبه هجدهم قرار بگیرد. برنلی اما با تک‌امتیاز حساسی که در اولدترافورد کسب کرد، اکنون به ادامه رقابت امیدوار مانده است. 

وضعیت فعلی کورس زندگی در انتهای جدول لیگ برتر 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • رسمی؛ شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • اولین فردی که همزمان پمپ قلب و کلیه خوک دریافت کرد
  • مورایس تنها فردی نیست که در ایران مسلمان شد؛ نام جدید سرمربی سپاهان چه خواهد بود؟
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟