Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان مازندران از هشت شهید گمنام در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا ظهر امروز در معراج الشهدای تهران تحویل مسؤولان استان شد.

وی گفت: پیکر شهدای گمنام که از محور فیروزکوه وارد استان شده است عصر امروز در شهر پل سفید، زیراب، شیرگاه و قائمشهر مورد استقبال مردم شهیدپرور و قدرشناس قرار گرفت و به معراج الشهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدای گمنام در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در پنج شهر استان تشییع و خاک‌سپاری می‌شود، گفت: مردم شهرهای ساری، بابل، سوادکوه، جویبار و چالوس میزبان این شهدا هستند.

این مسؤول به ذکر مشخصات این شهدا پرداخت و با بیان اینکه شهرستان ساری پنجشنبه پنجم خرداد میزبان سه شهید گمنام است، ادامه داد: پیکر یک شهید گمنام ۲۲ ساله از عملیات خیبر (مجنون) در اداره کل ورزش و جوانان خاک‌سپاری می‌شود.

ملکی اضافه کرد: همچنین پیکر یک شهید گمنام ۲۳ ساله از عملیات خیبر (مجنون) در استانداری مازندران و یک شهید گمنام ۱۹ ساله از عملیات بدر (شرق دجله) در دانشگاه پیام نور ساری خاک.سپاری خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۵ ساله از عملیات تک دشمن در شلمچه، پنج‌شنبه پنجم خرداد در جویبار تشییع و در مجتمع فرهنگی قرآنی امام رضا (ع) روستای شورکا خاک‌سپاری خواهد شد.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران مردم شهرستان بابل در روز پنج‌شنبه میزبان یک شهید گمنام 33 ساله ازعملیات تک دشمن در شلمچه، هستند که در تکیه پیرعلم خاک‌سپاری می‌شود.

ملکی تصریح کرد: همچنین پیکر یک شهید گمنام ۲۵ ساله از عملیات تک دشمن (مجنون) پنج‌شنبه پنجم خرداد در شهر آلاشت تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: مردم چالوس در روز جمعه ششم خرداد میزبان ۲ شهید گمنام ۲۰ ساله از عملیات تک دشمن در شلمچه و شهید گمنام ۲۴ ساله از عملیات خیبر (مجنون) هستند که همراه با اقامه نمازجمعه در اشکاردشت خاکسپاری می‌شود.

 ملکی بیان کرد: پیکر هشت شهید گمنام از امروز به مدت پنج روز مهمان مردم استان مازندران است و برنامههای فرهنگی و یادوارههای شهدا در نقاط مختلف استان با حضور پیکر این شهدا پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید گمنام عرصه ایثار و شهادت عملیات تک دشمن ساله از عملیات یک شهید گمنام سپاری می شود دفاع مقدس خاک سپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان