Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار در ۲۱ اردیبهشت ‌ماه سال جاری، طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نرخ حداکثر ۹ قلم کالای اساسی شامل لبنیات،  روغن، مرغ و تخم‌مرغ برای مصرف کننده در سراسر کشور اعلام شد، در همین راستا بسیج رسانه  استان کرمان با همکاری و هماهنگی بسیج کارگری استان، اتوبوس مطالبه‌گری استان را به مقصد کارخانه روغن نباتی گلناز در کرمان راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سیفی‌پور مدیر تولید کارخانه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این کارخانه از لحاظ ظرفیت یکی از بزرگترین کارخانه‌های روغن نباتی کشور است، اظهار داشت: ما در جنوب شرق از لحاظ ظرفیت و ‌تنوع تولید محصول بزرگترین کارخانه روغن نباتی هستیم‌.

وی با بیان اینکه توان تولید و بسته‌بندی هزار تن روغن را در روز داریم، تاکید کرد: برخی از کارخانه‌های روغنی صرفا تک‌محصولی هستند، اما در مجموع بیش از ۲۰ نوع روغن در این کارخانه تولید می‌شود.

مدیر تولید کارخانه بیان داشت: با توجه به شعار سال یکی از گزینه‌هایی که ما خیلی روی آن از ابتدایی سال کار کرده‌ایم در زمینه تولیدات محصولات دانش‌بنیان است و توانستیم یکسری روغن‌های خاص را تولید کرده و یکسری از آنها را به بازار ارائه دادیم .

وی توان تولید ماهانه کارخانه را ۳۰ هزار تن روغن اعلام کرد و افزود: از جملات مشکلات ما در کارخانه، بحث سرمایه در گردش و خاموشی  برق در تابستان است به دلیل اینکه مجبوریم در ساعاتی برای کمک به کمبود برق دستگاه‌های خود را از مدار خارج کنیم و به همین دلیل طرح مطالعاتی استفاده از پنل‌های خورشیدی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

سیفی‌پور ابراز داشت: با توجه به اینکه در سطح استان با کمبود روغن مواجه نشویم حتی تا ساعت ۲ الی 3 صبح هم خروجی روغن از کارخانه داشتیم، توزیع بر اساس تایید جهاد کشاورزی است و ما به هیچ عنوان به صورت مستقل روغن نمی‌توانیم بفروشیم.

وی از ذخیره بیش از هزار تن روغن در انبار کارخانه خبر داد و گفت: روغن‌کشی به زودی در کارخانه گلناز استان کرمان احیا می‌شود که این امر باعث افزایش تنوع محصولات خواهد شد.

سیفی‌پور تصریح کرد: در ۲۰ فروردین سال جاری  کارخانه روغن نباتی  گلنار کرمان به عنوان دومین کارخانه در کشور به‌طور مستقیم به خط ریلی کشوری متصل شد و ما علاوه بر تخلیه مواد اولیه به وسیله کامیونت‌ها از طریق خط ریلی هم این امکان را داریم.

سرهنگ سیدروح‌الله نیکخواه مسوول بسیج کارگری استان کرمان نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در این موقعیت حساس، کارخانه روغن کرمان خوب توانسته مشکلات کمبود روغن را حل و فصل کنند.

وی گفت: در زمینه‌های توانمندسازی صنایع صنعتی چه در بحث مواد غذایی، تبدیلی و دیگر صنایع، مردم کرمان از این صنایع اطلاع ندارند و این یک خلأ رسانه‌ای در استان کرمان است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج رسانه استان کرمان کارخانه روغن گلناز کرمان بازدید خبرنگاران کارخانه روغن هزار تن روغن استان کرمان روغن نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • فراز و فرود نوغانداری در گیلان /تجارت پر سودی که از رونق افتاد
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان