Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمد مولوی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دقایقی بعد از وقوع این حادثه با وزیر کشور تماس گرفته شد و خواستار رسیدگی فوری به این حادثه شدیم.

وی افزود: وزیر کشور قول داد به زودی برای بررسی روند وقوع این حادثه به آبادان سفر کند.

مولوی گفت: کسانی که مجوز ساخت این ساختمان را صادر کرده‌اند اکنون باید پاسخگو باشند که آن زمان که فریاد می‌زدم سازمان منطقه آزاد اروند و استاندار وقت، خوزستان و آبادان را نابود می‌کنند، هیچ‌کسی کمکی نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی بیان کرد: وقتی که دارایی‌های آبادان را داشتند به یغما می‌بردند و من فریاد می‌زدم کسی کمکی نکرد، نتیجه‌اش این است که تعدادی از مردم داغدار عزیزان خود شدند.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم که فرآیند آغاز احداث و صدور مجوزهای این ساختمان را با دقت بررسی کند و با کسانی که در هر بخشی تخطی از قانون و وظایف خود کرده‌اند، قاطعانه برخورد کند.

مولوی گفت: همه امکانات کشور برای رسیدگی به این حادثه بسیج شده است و کار به خوبی پیش می‌رود.

وی خطاب به مردم گفت: از مردم انتظار داریم که از حضور در اطراف ساختمان خودداری کنند زیرا امدادرسان‌ها در حال کار هستند و حضور مردم باعث کندی عملیات امدادرسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، بخش‌هایی از مجتمع ۱۱ طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان امروز دوشنبه فرو ریخت.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی خط حادثه خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی خط حادثه خوزستان مجلس شورای اسلامی خط حادثه خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند

عضو ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب تاکید کرد: امنا معتقد است که دیکته کردن رئیس مجلس از بیرون درست نیست و همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند.

مقداد ذکی زاده، فعال رسانه‌ای و عضو ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (امناء) در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: یکی از شاخصه‌های اصلی کارآمدی مجلس، اجرای دو وظیفه قانون گذاری و وظیفه نظارت بر اجرای قانون اساسی است.

وی افزود: متاسفانه در ادوار گذشته، شاهد سوء استفاده از این ابزار‌های نظارتی توسط نمایندگان مجلس بوده‌ایم.

ذکی زاده اظهار داشت: اگر نمایندگان دغدغه واقعی نظارت داشته باشند و برای مردم و موکلان خود کار کنند، از این ابزار‌ها در جهت پیشرفت کشور، آبادانی نظام و رفاه مردم استفاده خواهند کرد.

وی افزود: در لیست نهایی امنا برای دور دوم انتخابات در تهران، ۱۵ نفر از ۳۰ نامزد دور اول حضور دارند.

ذکی زاده اظهار داشت: ائتلاف امنا در شهرستان‌ها به طور متمرکز لیستی ارائه نخواهد داد و هر کدام از اضلاع امنا در شهر‌های خود نماینده خواهند داشت؛ تنها لیست متمرکز امنا مربوط به شهر تهران و حوزه انتخابیه اطراف آن است.

وی افزود: مجموعه امنا برخلاف بعضی از مجموعه‌های دیگر، که یک مدل دیکتاتور مآبانه پیش گرفته بودن اعضای خود را از حضور در لیست‌های دیگر منع نکرد.

ذکی زاده اظهار داشت: معیار اصلی امنا، تعهد به گفتمان و ادبیات این ائتلاف و پیشبرد منافع مردم است. افراد حاضر در لیست امنا، میثاق‌نامه‌ای را امضا کرده‌اند که تعهدات آن‌ها را مشخص می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر، تمرکز اصلی امنا بر برگزاری انتخابات با حداکثر مشارکت مردم است. پس از تشکیل مجلس، نمایندگان در مورد ریاست آن تصمیم خواهند گرفت.

عضوائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (امناء) تاکید کرد: امنا معتقد است که دیکته کردن رئیس مجلس از بیرون درست نیست و همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند.

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • یکی از مطالبات مردم در دور اول انتخابات مجلس موضوع تحول بود
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد