Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته آقای سرهنگ ابوالفضل کهزادی  برابر اعلام اداره کل هواشناسی توده گرد و خاک که ظهر امروز وارد آسمان استان شده است که این پدیده باعث کاهش دید افقی رانندگان خواهد شد.

او ضمن توصیه به رانندگان در خصوص عدم تردد‌های غیر ضروری در محور‌های مذکور گفت: به منظور جلوگیری از بروز تصادف بین خودرو‌ها به رانندگان توصیه می‌کنیم فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه رانندگان در زمان کاهش دید به هیچ وجه نباید از نوربالا استفاده کنند گفت: رانندگان می‌بایست قبل از حرکت نسبت به سالم بودن چراغ‌های خود به ویژه چراغ‌های مه شکن خود اطمینان حاصل و از آن‌ها در هنگام بروز گردو خاک استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی کاهش دید ریزگردها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام

الهام جم زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام اظهار کرد: بیماری آبله گوسفندی یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در گوسفندان به شمار می‌آید در صورتی که این بیماری به موقع درمان نشود می‌تواند خیلی ساده کل گله را درگیر کند.

وی ادامه داد و گفت: آبله در گوسفندان یک بیماری پوستی می‌باشد که خود را با ضایعات سرتاسری در تمام بدن گوسفندان نشان می‌دهد. این بیماری گوسفند و بز را مبتلا می‌کند و گزارشاتی از وقوع انسانی آن نیز وجود دارد.

جم زاده با توجه به اینکه وجود انواع بیماری در گوسفندان همیشه باعث خسارات زیادی به دامداران می‌شود، گفت: اداره کل دامپزشکی استان ایلام براساس ابلاغ سازمان دامپزشکی کشور و به منظور کنترل و پیشگیری از بروز بیماری آبله و حفظ سرمایه دامی استان همزمان با کل کشور در سال ۱۴۰۲ واکسیناسیون آبله را در سطح استان با هدف پوشش کامل جمعیت دامی مورد انتظار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نوبت سر انجام داده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ ما ۳۸ کانون بیماری آبله داشته‌ایم خوشبختانه واکسیناسیون گسترده و مانیتورینگ دقیق سبب کاهش تعداد کانون بیماری به ۶کانون در سال ۱۴۰۲ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل