Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@22:37:42 GMT

دور زدن شبکه توزیع ممنوع!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۲۸۰۹

دور زدن شبکه توزیع ممنوع!

رئیس اداره تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز گفت: باتلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی محموله ۱۵ تنی کنجاله سویا و ۸ تن روغن خوراکی در حوالی این شهرستان کشف و توقیف شد.

یخ‌زدایی مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته
جلیلی درتشریح چندین پرونده تعزیراتی گفت: یکی از این موارد  ماجرای کشف ۵/۱تن مرغ در یکی از فروشگاه‌های متعلق به برند مطرح استانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
بررسی‌های سوابق برند مذکور حاکی از استمرار رویه خلاف قانون آن‌ها داشت. در این پرونده که با حضور کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان مورد رصد و پیگیری قرار گرفته بود مشخص شد متخلفان ۵/۱ تن مرغ یخ‌زده تاریخ مصرف گذشته را از سطح فروشگاه‌ها جمع‌آوری کرده و ابتدا پس از انتقال به واحد بسته‌بندی و ذوب کردن یخ مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته و یا در حال انقضا، آن‌ها را قطعه‌کاری کرده بودند.
همچنین در محل تعدادی وان‌ آب گرم که مرغ‌های یخ‌زده در آن غوطه‌ور بودند مشاهده و در کنار آن ران و سینه مرغ بسته‌بندی کشف شد که از قطعه‌کاری این محموله و بسته‌بندی مجدد آن‌ها با تاریخ‌های مصرف جدید حکایت داشت. 
جالب‌تر این بود که روی بسته‌بندی‌ها قیمت‌های روز هم زده می‌شد. پیگیری‌ها نشان می‌داد هدف این افراد توزیع محموله در میدان استقلال و... بود که به موقع برخورد قانونی صورت گرفت.
این مقام مسئول در تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود گفت: قسمتی از محموله که یخ‌زدایی شده بود در محل توقیف و مابقی که هنوز برای قطعه‌کاری وارد وان آب گرم نشده بود به سردخانه امین منتقل شد.

تخلیه محموله کنجاله سویا در مشهد به جای شمال!
رئیس اداره تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز تصریح کرد: همچنین چند روز پیش از طریق سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات خراسان رضوی در جریان احتکار ۱۵ تن کنجاله سویا قرار گرفتیم. در ادامه مشخص شد یک‌تریلی حامل ۱۵ تن کنجاله به محل انبار شناسایی شده مراجعه و عاملان این اقدام در حال تخلیه محموله هستند.  از همین رو به سرعت انبار مذکور مورد تفتیش قرار گرفت. در نهایت ۱۵ تن کنجاله سویا در محل توقیف شد. بررسی مدارک حمل بار و جمع‌آوری دیگر مدارک حمل آن، این نکته را روشن کرد که طبق قانون بار باید در یکی از شهرهای استان‌های شمالی کشور تخلیه می‌شد که با تغییر مسیر سر از این محل درآورده بود. تخلف صورت گرفته عرضه خارج از شبکه بود که پرونده‌ای با همین عنوان در تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز تشکیل و در حال رسیدگی قرار دارد.

کشف ۸ تن روغن در کافه سنتی
جلیلی در ادامه با اشاره‌ به ماجرای کشف ۸ تن روغن خوراکی از یک کافه سنتی گفت: پس از اطلاع از نگهداری محموله روغن خوراکی در یک کافه سنتی که مصرف روغن خوراکی ندارد دستور پیگیری این ماجرا هم صادر شد. با حضور کارشناسان در محل، محموله ۸ تنی روغن خوراکی کشف و پس از آن محموله به انبار امین منتقل شد. این موضوع هم مورد تحقیق قرار گرفت که چطور این حجم از روغن که شهروندان برای تهیه آن در مقطعی خاص دچار مشکل بودند، سر از این کافه درآورده و از سویی دیگر عاملان این اقدام هم شناسایی شده‌اند. 
رئیس اداره تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز گفت: با توجه به نیاز بازار، دستور توزیع کل محموله با نظارت کارشناسان سازمان صمت شهرستان صادر و ۸ تن روغن خوراکی در فروشگاه‌های امین توزیع و به دست مردم رسید. در این رابطه پرونده‌ای هم در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و در حال رسیدگی و صدور رأی است. 

خبرنگار: عقیل رحمانی

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کنجاله سویا روغن خوراکی طرقبه شاندیز تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز کنجاله سویا روغن خوراکی بسته بندی ۸ تن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین

شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به توزیع مواد سوختی توسط فروشندگی‌های شبکه تعاون روستایی بین روستائیان گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیون و ۱۲۴ هزار لیتر مواد سوختی شامل بنزین، نفت سفید، گازوئیل، گاز در بین روستائیان و بهره‌برداران استان توزیع شده است.

وی افزود: خدمات شبکه تعاون روستایی ضمن کمک به بهبود معیشت زندگی روستائیان، یکی از راهکار‌های مهم در ممانعت از مهاجرت روستائیان به شهر‌ها محسوب می‌شود.

رحمانی، هدف از توزیع سوخت را حمایت از تولید کننده روستایی، استقرار و توسعه روستا‌ها و سهولت در رفت و آمد روستائیان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل