Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری خوزستان گفت: هشت نفر از نیروهای شهرداری آبادان و ناظران حادثه ساختمان متروپل آبادان احضار و بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علی دهقانی شامگاه دوشنبه دوم خرداد ماه در حاشیه بازدید از محل حادثه ریزش یکی از برج های دوقلو متروپل آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورود به به موقع دستگاه قضا به موضوع های مختلف از جمله وظایف اصلی این دستگاه در راستای حمایت از حقوق مردم و پیگیری مشکل های آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن همدردی با خانوادههای داغدار این حادثه غم انگیز، گفت: دادگستری خوزستان رسیدگی ویژه نسبت به این حادثه در دستور کار دارد، از این رو برخورد قانونی و قاطعی با تمامی مسببان و کسانی که نقش مستقیم و غیر مستقیمی در این حادثه داشتند، بر اساس میزان تقصیر، انجام خواهد گرفت.

رییس دادگستری استان خوزستان افزود: در این خصوص تا کنون هشت نفر از نیروهای شهرداری آبادان و ناظران حادثه ساختمان متروپل آبادان احضار و بازداشت شدند.

دهقانی بیان کرد: دادستان استان و شهرستان پیگیر چگونگی این موضوع هستند و با تمامی عواملی که ترک فعل یا نظارت ناقص داشته باشند برخورد خواهند کرد و پس از بررسی دقیق نتایج به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

مقام عالی دادگستری خوزستان  اضافه کرد: اگر این حادثه عمدی باشد باید تقصیر افراد در آن مشخص شود.

او اضافه کرد: دادستان مرکز استان خوزستان به همراه بازپرس ویژه این پرونده در صحنه ریزش ساختمان در آبادان حاضر شده و تحقیق های خود را برای پیگیری این حادثه و علل و عوامل آن آغاز کرده‌اند.

رییس دادگستری استان خوزستان در پایان افزود: در زمینه تامین امنیت و اموال مردم دستورهای لازم به نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در منطقه داده شده است.

پیش از این دادستان آبادان نیز از بازداشت مالک و پیمانکار ساختمان در همان ساعت های اولیه حادثه، خبر داده بود.

لازم به ذکر است که ساختمان تجاری برج های دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه دچار ریزش شد و علاوه بر انسداد شریان اصلی شهر، تا کنون هشت فوتی و 35 مصدوم بر جای گذاشته است و عملیات امداد و نجات  و آوار برداری همچنان ادامه دارد./انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آبادان حادثه خبرنگاران حقوق مردم خانواده دادگستری خوزستان شهرداری آبادان امنیت اموال نظامی انتظامی دستگیری دادستانی خوزستان عوامل شهرداری دادگستری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که سه درجه بیشتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران