Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن حبیبی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اینکه اعتماد به جوانان گره گشایی مشکلات کشور است، اظهار کرد: هر زمان که به جوانان اعتماد کردیم فتح و پیروزی برای کشور به ارمغان آوردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه وحدت و همدلی موجب توسعه کشور و زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌شود، افزود: وحدت محور توسعه و پیشرفت است و هر کشوری که برخوردار از نعمت وحدت باشد، سایر کشورها توان رویارویی با آن را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدامات سازمان خود را نمونه‌ای از جهاد تبیین عنوان کرد و ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مردم گیلان، نبود مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان نسبت به سایر استان‌ها بود و از این رو با تلاش‌های انجام شده، فاز اول مرکز فرهنگی شامل ساختمان اداری و اسناد و کتابخانه آن در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

حبیبی تصریح کرد: فاز دوم موزه دفاع مقدس گیلان شامل و سایت نگهداری اسناد دفاع مقدس تا سال ۱۴۰۴ به پایان می‌رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به برگزاری بیش از هزار برنامه در هفته دفاع مقدس، بیان کرد: برگزاری یادواره ۲۶۰ شهید بیت المقدس، رزمایش کمک‌های مومنانه و اجرای سرود سلام فرمانده از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 5497763

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن حبیبی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان موزه دفاع مقدس بوشهر کرمانشاه گرد و غبار خطبه های نماز جمعه گرد و خاک ویروس کرونا آلودگی هوا آمار کرونا خراسان رضوی اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر سیدابراهیم رئیسی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس

ایسنا/ایلام هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) استاندار ایلام با حضور در منزل شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس«محمدشفیع فیضی‌زاده» ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت وجود شهداست و ادامه راه، آرمان، اهداف آنان و خدمت‌گذاری به مردم از انتظارات شهدا از ما است که در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم.
بهرام‌نیا افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.
استاندار ایلام یادآور شد: امروز که مصادف با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) است بعد از ۴۱ سال، شاهد شناسایی و تفحص پیکر این شهید والامقام هستیم. ما از خانواده شهدا تشکر و قدردانی داریم چرا که خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند.
وی با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در آن مقطع، از دنیا و مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به لقاءالله پیوست. 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق