Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:59:43 GMT

اسکوچیچ، هاشمیان را نمی‌خواهد یا فدراسیون؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۳۱۱۵

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال و دستیار ایرانی اسکوچیچ هنوز تکلیفش را برای جام جهانی نمی داند!

به گزارش تابناک ورزشی، هاشمیان از آن دست از اهالی فوتبال است که همیشه کمتر وارد حاشیه می‌شود و سخن می‌گوید. هاشمیان که سه سال است به‌عنوان مربی تیم ملی، فعالیت می‌کند و کنار مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ حضور داشته است، حالا توقع دارد روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بنشیند و تجربه بزرگی کسب کند اما می گوید کسی از فدراسیون با او تماس نمی‌گیرد!

این در حالیست که شایعه شده دراگان اسکوچیچ خواهان استخدام دو دستیار خارجی شده و گفته می‌شود به همین دلیل هاشمیان را نمی خواهد! وحید هاشمیان این موضوع را رد کرده و مدعی است اسکوچیچ او را در قطر می خواهد اما این فدراسیون فوتبال است که اقدامی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌جز آقای اسکوچیچ، قرارداد تمام مربیان تمام شده است. پیش از سفر کره جنوبی آقای اسکوچیچ به فدراسیون فوتبال ای‌میل زد که تکلیف قرارداد، حقوق و مزایای کادر فنی تیم ملی مشخص شود و اعلام کرد با توجه به رو به اتمام بودن قرارداد مربیان، برای ادامه قرارداد مذاکره شود. پس از پایان قرارداد پیغامی برای مسئولان فرستادم که تکلیف قرارداد مشخص شود. از قرارداد قبلی هم 9 ماه هیچ حقوقی پرداخت نشده بود، جوابی دریافت نکردم و هنوز خبری به ما نداده‌اند و تازه روز گذشته پس از مدت‌ها، دو ماه و نیم یا سه ماه از حقوق بنده را واریز کردند، این در حالی است که 21 فروردین هم آقای اسکوچیچ به آقای رضاییان که عضو هیئت رئیسه است، گفته بود "قرارداد کادر فنی قبلی باید تمدید شود و شاید چند نفر هم به کادر فنی اضافه شوند."، که باز هم خبری نشد. از آقای اسکوچیچ موضوع را پیگیری کردم و از آقای استیلی هم در مورد پرداخت قراردادهای قبلی و قرارداد جدید سؤال کردم و آقای استیلی گفت که "اسکوچیچ هنوز لیستی نداده است."، در حالی که آقای اسکوچیچ تأیید کرده بودند که کادر فنی قدیم حفظ و دو نفر هم اضافه شود، بعد از این موضوع آقای اسکوچیچ دوباره اسامی را فرستادند که بهتر متوجه شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر وحید هاشمیان تیم ملی فوتبال اسکوچیچ جام جهانی قطر یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر آقای اسکوچیچ کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان