Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید صیاد خدایی از مدافعان حرم اعلام کرد کرد که وقوع حادثه تروریستی شهادت پاسدار سلحشور، مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی بار دیگر چهره سرشار از زبونی و شقاوت رژیم صهیونیستی را آشکارتر ساخت.

متن کامل پیام تسلیت قالیباف به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

وقوع حادثه تروریستی شهادت پاسدار سلحشور، مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی بار دیگر چهره سرشار از زبونی و شقاوت رژیم صهیونیستی را آشکارتر ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان کوردل که از مصاف با صبر و مقاومت و ایثار این ملت عاجز و ناتوان گشته‌اند به اینگونه اقدامات ذلیلانه و خارج از معیارهای بین‌المللی و انسانی روی آورده‌اند که بدون شک هیچ حاصلی برای آن‌ها نخواهد داشت.

شهید والامقام حسن صیاد خدایی پس از سال‌ها مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و شعائر اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام به فیض شهادت نایل گردید تا ثابت شود فرزندان ملت قهرمان ایران با اراده راسخ همچون همیشه سربلند و سلحشور، دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم منحوس صهیونیستی برنخواهند داشت.

لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، مجازات عاملان و آمران این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به عمل آورند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت‌ولی‌عصر اروحناله‌الفداء، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، همرزمان و خانواده بزرگوار ایشان، از خداوند متعال علو درجات و رضوان الهی برای این شهید سرافراز و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

محمدباقرقالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 678566 برچسب‌ها محمد باقر قالیباف تروریسم در ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف تروریسم در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در چهارمین سالگرد شهادت شهید جابر صمدی  یادواره خانگی این شهید والامقام با عنوان   یاد یاران در خانه پدری اش درروستای قره قوزلو ی چهاربرج برگزار شد.

شهیدی که دردوره  جوانی عشق به ولایت و شهادت داشت و از خدا می‌خواست که او را پاکیزه بپذیرد.

حجت الاسلام رضا وش نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان چهاربرج در این مراسم گفت:  شهید صمدی باوجود  سن کمی که داشت درتمامی وصیت نامه های خود نوشته بود افتخار میکنم سرباز وطن ومیطع امر رهبری هستم.

سرانجام شهید جابر صمدی در بیست وشش فروردین سال ۹۹ درمنطقه عملیاتی پیرانشهر به آرزوی دیرینه خود، شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی