Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه سوم خرداد) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدا شهادت مدافع حرم سردار پاسدار شهید حسن صیاد خدایی به دست عوامل تروریست استکبار جهانی را محضر ملت شریف ایران، عموم پاسداران مدافع امنیت کشور و خانواده آن عزیز تبریک و تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این ترور بار دیگر عمق عصبانیت دشمنان مردم ایران از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان داد که مخلصانه امنیت را برای این مرز و بوم تأمین کردند. تسریع در شناسایی و مجازات عاملان و آمران این جنایت خاصه آحاد ملت شریف ایران است و دستگاه‌های مرتبط در این خصوص اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان مان در حادثه دلخراش ریزش ساختمان در حال احداث در شهر آبادان را به مردم شجاع و شریف آبادان و خانواده‌های آنان تسلیت می گویم و برای مصدومان این حادثه شفای عاجل و کامل از خداوند متعال مسالت دارم.

قالیباف اد امه داد: دستگاه‌های مربوطه باید در سریع‌ترین زمان ضمن رسیدگی به مصدومان، بررسی دقیق علل وقوع این حادثه را در دستور کار قرار دهند و با کلیه مسببین این حادثه دلخراش در هر سطحی برخورد سریع و قاطع صورت گیرد.

وی گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز باید این موضوع را با کمک نمایندگان مجلس به ویژه نماینده آبادان بررسی کند و گزارش آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

قالیباف با اشاره به اینکه فرا رسیدن سالروز حماسه عملیات تاریخی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را گرامی می‌دارم اظهار داشت: جوانانی از جنس شجاعت و غیرت از جان شیرین خود گذشتند تا در تاریخ ثبت شود که هیچ قدرتی توان ایستادگی برابر اراده پولادین ملت سرافراز ایران اسلامی را ندارد و به فضل خدا هیچ بن بستی مانع فتح خرمشهرهای پیش روی این ملت نخواهد بود.

در حال تکمیل…

کد خبر 5497799 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آزادسازی خرمشهر صحن مجلس ابادان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی ایران تهران رئیسی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عمان دولت سیزدهم انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت محمد مخبر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در این مراسم با تبریک روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت: یاد، نام و روش علامه شهید مرتضی مطهری (ره) به عنوان اسوه و الگوی معلمان باید احیاء و دانش آموزان باشد و با زندگی این متفکر شهید آشنا شوند.
سرهنگ احمدی از امام خمینی (ره) بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی به عنوان معلمان حقیقی یاد کرد و افزود: شهدا درس جهاد و شجاعت و شهامت و شهادت را به صورت عملی به همگان آموختند.
غبارروبی و عطرافشانی قبور شهداء و اهداء گل به قهرمانان وطن پایان بخش این برنامه بود.

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود