Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولودیمیر زلنسکی طی ویدئو کنفرانسی با مجمع جهانی اقتصاد "داووس" اعلام کرد که ولادیمیر پوتین تنها مقام رسمی روسیه است که می‌خواهد با او دیدار و درخصوص چگونگی خاتمه دادن به این جنگ گفت‌وگو کند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری رویترز، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین طی این ویدئو کنفرانس عنوان داشت: «با توجه به اقدامات و حمله روسیه علیه غیرنظامیان اوکراینی، برگزار کردن هرگونه مذاکره با این کشور دشوارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز به تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه بستگی دارد، اگر ما بخواهیم درخصوص خاتمه دادن به این جنگ صحبت کنیم، عملا بدون حضور او این تصمیم شدنی نیست.»

اما این در حالیست که روسیه این ادعاها را مبنی بر حمله روسیه علیه غیرنظامیان را رد می‌کند و اقدام خود در اوکراین را "عملیات ویژه نظامی" می‌خواند.

زلنسکی افزود: «کشف گورهای دسته جمعی در مناطق تحت کنترل روسیه به خصوص خارج از شهر کی‌یف بیانگر این است که برگزار کردن هر گونه مذاکره با طرف روسی دشوارتر می‌شود. من بجز رئیس‌جمهور روسیه، مذاکره با سایر مقامات روسی را نمی‌پذیرم. و تنها شرط من این است که یک موضوع روی میز باشد؛ "توقف جنگ".»

از زمان حمله روسیه به اوکراین، گفت‌وگوهایی میان هیئت‌های دو کشور برگزار شده اما هنوز نتایج و توافق نهایی حاصل نشده است.

زلنسکی همچنین در مصاحبه‌های اخیر خود خاطرنشان کرده بود که توقف جنگ "بدون دیپلماسی" امکان‌پذیر نیست.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: ولودیمیر زلنسکی ، ولادیمیر پوتین ، حمله روسیه به اوکراین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ولودیمیر زلنسکی ولادیمیر پوتین حمله روسیه به اوکراین حمله روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟